Ewel, Jim - The Six Disciplines of Agile Marketing - Proven Pra
Schrijver: | Ewel, Jim |
---|---|
Titel: | The Six Disciplines of Agile Marketing - Proven Practices for More Effective Marketing and Better Business Results |
ISBN: | 9781119712039 |
Taal: | Engels |
Uitgever: | John Wiley & Sons Inc |
Bijzonderheden: | 2020 304pp Gebonden |
Prijs: | € 25,80 |
Verzendkosten: | Gratis (binnen Nederland) |
Meer info: |
Flaptekst The Agile management methodology has completely revolutionized the world of software development, and now it's expanding to the realm of marketing and beyond. Why is this simple set of principles so in-demand? For organizations of any size, in any industry, Agile infuses flexibility, creativity, and collaboration--the absolute requirements for success in the fast-paced digital age. Pursuing long-term strategy through a set of rigid operational structures is no longer a competitive approach, plain and simple. Today's winning marketing teams are those that can think on their feet, pivot at a moment's notice, and ride a continuous wave of new ideas. Agile is the perfect road to achieving those goals, and The Six Disciplines of Agile Marketing is the premiere how-to guide for marketing the Agile way. Penned by one of the nation's leading Agile marketing specialists, this book provides a clear, illustrated framework for shifting to Agile. This highly structured approach consists of six disciplines that organizations must cultivate, along with four organizational shifts that must occur for successful adoption of Agile in marketing environments. Author Jim Ewel has developed his proven Agile marketing program in his work with over 60 organizations across sectors and sizes. With his help, anyone involved in marketing, sales, or product management can learn how to build continuous improvement and customer-centric practices into daily operations. The members of Agile teams are always learning, open to change, and engaged in creating remarkable customer experiences. This book shows marketers and marketing leaders how to move away from traditional marketing and into the Agile future. |
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten België 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.
Let op: dit nieuwe boek is anderstalig en heeft een levertijd van ongeveer 5 werkdagen binnen Nederland
Het huisnummer is ook opgegeven in het straat veld. Gelieve controleren of de velden straat en huisnummer correct zijn opgegeven.
Straat:
Nummer:
- Dit boek is nieuw
- U ontvangt bij ons altijd de laatste beschikbare druk
- Daarom kan de getoonde afbeelding afwijken van het werkelijke boek
- Van toepassing zijn de Algemene Verkoopvoorwaarden Boekstra
- Na uw bestelling ontvangen u en Boekstra een bevestiging per e-mail
- U handelt deze bestelling rechtstreeks af met Boekstra. In de e-mail staan de naam,adres, woonplaats en telefoonnummer van Boekstra vermeld
- Boekstra kan betaling vooraf vragen
- Bekijk hier de algemene voorwaarden van Boekstra.
Onthoud mijn gegevens
Registreer u vrijblijvend als koper!
Besteld, hoe nu verder?
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen. Afhankelijk van uw locatie heeft u in de meeste gevallen binnen 2 dagen uw bestelling in huis.