Vos, Marita, Schoemaker, Henny - Geïntegreerde communicatie - C
Schrijver: | Vos, Marita, Schoemaker, Henny |
---|---|
Titel: | Geïntegreerde communicatie - Concern-, interne en marketingcommunicatie |
ISBN: | 9789058758682 |
Taal: | Nederlands |
Uitgever: | Boom |
Bijzonderheden: | 2017 328pp Paperback / softback |
Prijs: | € 65,50 |
Verzendkosten: | Gratis (binnen Nederland) |
Meer info: |
Flaptekst Wat zijn de communicatiebehoeften van een (non-)profitorganisatie? Dat is wat Geïntegreerde communicatie voor jou uit de doeken doet. Met dit boek krijg je inzicht in de drie communicatiedomeinen binnen organisaties: concerncommunicatie, interne communicatie en externe (marketing)communicatie. Dit maakt het een compleet basisboek over álle communicatievormen.Over de inhoudIn Geïntegreerde communicatie staan voor elk van de drie communicatiedomeinen een verzameling aandachtspunten en een theoretische onderbouwing. Ook lees je hierin de ins en outs over informatieverwerking (van de ontvanger), communicatie-onderzoek, organisatiestructuur en internationale organisaties. Zo leer je alle basisbegrippen binnen de drie communicatiedomeinen kennen.Voor deze tiende druk is Geïntegreerde communicatie integraal herzien en herschreven. Dit betekent dat de auteurs hierin nieuwe theorieën hebben opgenomen en voorbeelden hebben geactualiseerd. Zo is er in deze editie op alle vlakken aandacht voor online communicatie en wordt ook aandacht besteed aan de snel veranderende omgeving. Inspelen op de actualiteit voor reputatiemanagement en crisiscommunicatie hoort daar bijvoorbeeld bij.Inhoudsopgave1 Communicatie voor een organisatie2 Concerncommunicatie3 Interne communicatie4 Marketingcommunicatie5 Informatieverwerking bij de ontvanger6 Communicatieonderzoek7 Organisatie van de communicatie8 Communicatie in internationaal perspectiefUniek aan dit boek* Al jaren een vast gezicht binnen de curricula van hogescholen.* Compleet overzicht van het communicatiewerkveld en heldere theorie die expliciet gekoppeld wordt aan de praktijk.* Een boek met visie dat start bij de behoeften van een organisatie en haar omgeving. De aandacht ligt daardoor niet alleen bij de organisatie, maar ook bij de ontvangers. * Het boek sluit na de herziening volledig aan op de beroepsniveauprofielen van Logeion.DoelgroepHbo-studenten die communicatievakken volgen binnen opleidingen zoals:* Communicatie* Communication and multimedia design* Commerciële economie* Business Studies Daarnaast is het een geschikt boek voor startende communicatieprofessionals die meer willen weten over concerncommunicatie. |
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten België 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.
Het huisnummer is ook opgegeven in het straat veld. Gelieve controleren of de velden straat en huisnummer correct zijn opgegeven.
Straat:
Nummer:
- Dit boek is nieuw
- U ontvangt bij ons altijd de laatste beschikbare druk
- Daarom kan de getoonde afbeelding afwijken van het werkelijke boek
- Van toepassing zijn de Algemene Verkoopvoorwaarden Boekstra
- Na uw bestelling ontvangen u en Boekstra een bevestiging per e-mail
- U handelt deze bestelling rechtstreeks af met Boekstra. In de e-mail staan de naam,adres, woonplaats en telefoonnummer van Boekstra vermeld
- Boekstra kan betaling vooraf vragen
- Bekijk hier de algemene voorwaarden van Boekstra.
Onthoud mijn gegevens
Registreer u vrijblijvend als koper!
Besteld, hoe nu verder?
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen. Afhankelijk van uw locatie heeft u in de meeste gevallen binnen 2 dagen uw bestelling in huis.