W. Reymond , William Reymond 86294 - Coca-Cola het verboden on

Schrijver:
Titel: Coca-Cola het verboden onderzoek
ISBN: 9789044509410
Taal: Nederlands
Uitgever: Singel Uitgeverijen
Bijzonderheden: Goed, 2007, Paperback, 335p
Prijs: € 10,00
Verzendkosten: € 4,50 (binnen Nederland)
Meer info:
SCHOKKENDE ONTHULLINGEN OVER HET BEKENDSTE MERK TER WERELD: COCA - COLACoca-Cola thuis, in het restaurant, op het werk, in de supermarkt, op de tv, in de film, in de kranten, op muren. Coca-Cola, de grootste sponsor van sportevenementen. Coca-Cola is overal. 120 jaar na de uitvinding wordt Coca-Cola 1 miljard keer per dag verkocht. 94% van de wereldbevolking kent het logo, er worden 7000 flesjes cola per seconde gedronken in 200 landen. Naast water is Coca-Cola het meest gedronken drankje ter wereld.Maar de legende heeft een geheim gezicht, een verleden, dat nu openbaar wordt gemaakt. Een lastig onderzoek, omdat Coca-Cola haar eigen mythe in stand houdt en geen openheid van zaken geeft. William Reymond onderzocht ondanks de tegenwerking van het bedrijf de rol van Coca-Cola tijdens de Tweede Wereldoorlog en onthult het grote geheim van het bedrijf.'Dit boek beschrijft een ongelooflijke vondst.' - Le Figaro'Een explosief onderzoek.' - Horizon udiant
Verder lezen

De Slegte uit Almere

zakelijk

Logo De Slegte

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

W. Reymond ,  William Reymond 86294 - Coca-Cola het verboden onderzoek