Heithuis - Is de klant wel koning?

Schrijver:
Titel: Is de klant wel koning?
ISBN: 9789027444875
Uitgever: Unieboek / Het Spectrum
Bijzonderheden: Conditie: Goed
Prijs: € 4,75
Verzendkosten: € 2,95 (binnen Nederland)
Meer info:
Iedere consument heeft wel eens ervaren dat bedrijven en winkels de klant niet altijd even serieus nemen. Dat komt omdat de meeste verkopers en managers te veel bezig zijn met het zoeken van nieuwe klanten. En onderhand wordt de bestaande klant uit het oog verloren of zelfs verwaarloosd. De klant is vaak helemaal geen koning en komt pas op de tweede plaats. Volgens de 'wattenwet' van Harry Heithuis moeten juist de bestaande klanten in de watten worden gelegd. Een goede klant is nu eenmaal goud waard. De auteur geeft niet alleen aan hoe u uw klanten kunt behouden, maar ook hoe u van goede klanten nog betere klanten kunt maken. Tevens laat hij als voorbeeld een aantal reclame-uitingen in Nederlandse kranten en tijdschriften de revue passeren en bespreekt hij in welke mate deze aan de 'wattenwet' voldoen of er juist in strijd mee zijn - en dat laatste blijkt nogal eens voor te komen. Veel voorbeelden uit de praktijk, herkenbare situaties en praktische tips maken dit boek een goed leesbaar
Verder lezen

boekenbalie uit Rotterdam

zakelijk

Logo boekenbalie

Als u op één van onze aanbiedingen klikt dan opent de aanbieding in onze webshop waar u het boek kan bestellen en afrekenen. Het is niet mogelijk boeken af te halen.
- Meer dan 500.000 boeken op voorraad in ons magazijn in Rotterdam.
- Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden.
- Stevig verpakt
- Verzendkosten €2,95. Gratis verzenden vanaf 40 euro of 4 boeken
- We verzenden ook naar België. Zendingen naar België kunnen er enkele dagen over doen.
- Alle boeken zijn met zorg gecontroleerd
Verder lezen

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Heithuis - Is de klant wel koning?