Theo Lentjes 307687, Sanne van den Adel 307688, Martijn Beijk 62754, E
Schrijver: | Theo Lentjes 307687, Sanne van den Adel 307688, Martijn Beijk 62754, Erik-Jan Bulthuis 62753, Sander Tamaëla 105185, Marlous Vennegoor Op Nijhuis 307689 |
---|---|
Titel: | Handboek Conversieoptimalisatie Verhoog het rendement van je website |
ISBN: | 9789059404526 |
Taal: | Nederlands |
Uitgever: | Van Duuren Media |
Bijzonderheden: | Goed, 2011, Paperback, 173p |
Prijs: | € 12,50 |
Verzendkosten: | € 4,50 (binnen Nederland) |
Meer info: |
Conversieoptimalisatie is een relatief jonge, maar hard groeiende \ndiscipline in de wereld van online marketing. Het maximale resultaat \nuit je website halen betekent niet alleen de verkeerskanalen naar je \nwebsite toe optimaliseren, want juist op de reeds bestaande website \nvalt veel te winnen. Met gerichte, onderbouwde testen kunnen de \nverkopen of leadaanvragen via de website substantieel worden verhoogd. \nAndere online marketingkanalen profiteren hier van mee. \n\nIn essentie komt conversieoptimalisatie neer op het verwijderen van \ndrempels in het aankoopproces van de bezoeker en hem of haar bewegen \neen concrete actie uit te voeren. Het boek neemt je mee in de wereld \nvan conversieoptimalisatie. Stap voor stap kom je meer te weten over \nje bezoekers, weet je wat echt belangrijk op je website is en leer je \nte herkennen welke paginas verbeterd kunnen worden. Met deze stevige \nbasis leer je gericht te testen en je resultaten structureel te \nverbeteren. \n\nDe auteurs hebben in dit boek praktijkkennis verweven met reeds \nbestaande theorieën op het gebied van conversieoptimalisatie. Na \nhet lezen zul je het belang van conversieoptimalisatie inzien, \nweet je hoe je de mensen uit jouw organisatie moet overtuigen van \nhet nut ervan en zul je direct aan de slag willen gaan met testen \nom de resultaten van je website te verbeteren. Dit praktisch opgezette \nboek behandelt: \n\nDe zin van conversieoptimalisatie \nMultichannelmarketing \nDe bezoeker op de website \nWebanalyse en KPI's \nHoe te testen? \nWaar te testen? \nWat te testen? \nHet overtuigen van de bezoeker \nCase study \nDe cultuur van testen \n\n\nOp de begeleidende website www.onetomarket.nl/handboekco vind je \naanvullende informatie over het boek en worden veelgestelde vragen \nbeantwoord in de kennisbank. De auteurs zijn werkzaam bij interactive \nmedia agency Onetomarket in Arnhem.
|
De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.