Hans van Dijk 233366 - Reclame jargon

Schrijver:
Titel: Reclame jargon
ISBN: 9789491560552
Taal: Nederlands
Uitgever: Boom
Bijzonderheden: Goed, Paperback
Prijs: € 6,00
Verzendkosten: € 4,50 (binnen Nederland)
Meer info:
In de reclame zijn we nogal goed met taal, óók met de taal van ons\neigen vak. Als een woord maar een beetje ouderwets aandoet - en\ndaar hebben we een neus voor - verzinnen we snel een beter woord.\nLiefst iets dat half of helemaal Engels is. Dus nu eerst een 'Call-to-\nAction' (koop dit boekje!), waarna u meteen begint aan de 'Buzz' dat\ndit een mooi stukje 'Content Marketing' is.\nReclamejargon is geschreven door Hans van Dijk, één van de meest\nbekroonde 'Copywriters' in Nederland én schrijver van het overdreven\npopulaire boek 'Zapklare Brokken, alles wat je moet weten over\nreclame'. (Nee, dat is helaas niet meer te koop, er wordt hard gewerkt\naan een nieuwe editie.)\n\nLOVENDE WOORDEN OVER 'ZAPKLARE BROKKEN'\n'Briljant boek. (Ben beetje jaloers...)' Hans van Walbeek, reclamelegende.\n'Leerzaam voor de jongelui en zelfs voor de gevorderde Diehards heerlijk\nom te lezen.' Eugène Roorda, bureaudirecteur, boekenschrijver en\ncolumnist.\n'Zapklare Brokken is om het even flaptekst-reclamisch te zeggen een\nMust Have Page-Turner.' Marcel Kalmeijer, Senior Manager Marketing-\nCommunicatie Tempo Team.
Verder lezen

De Slegte uit Almere

zakelijk

Logo De Slegte

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Hans van Dijk 233366 - Reclame jargon