Richard Jackson Harris & Fred Sanborn - Cognitive Psychology Of

Schrijver:
Titel: Cognitive Psychology Of Mass Communicati
ISBN: 9780415537056
Taal: Engels
Uitgever: Routledge
Bijzonderheden: Als nieuw. Paperback
Prijs: € 36,50
Verzendkosten: Gratis (binnen Nederland)
Meer info:

A Cognitive Psychology of Mass Communication is the go-to text for any course that adopts a cognitive and psychological approach to the study of mass communication. In its sixth edition, it continues its examination of how our experiences with media affect the way we acquire knowledge about the world, and how this knowledge influences our attitudes and behavior. Using theories from psychology and communication along with reviews of the most up-to-date research, this text covers a diversity of media and media issues ranging from commonly discussed topics, such as politics, sex, and violence, to lesser-studied topics, such as sports, music, emotion, and prosocial media. This sixth edition offers chapter outlines and recommended readings lists to further assist readability and accessibility of concepts, and a new companion website that includes recommended readings, even more real-world examples and activities, PowerPoint presentations, sample syllabi, and an instructor guide.

Verder lezen

Boekhandel Moos uit Weesp

zakelijk

Logo Boekhandel Moos

Verzendkosten:
Brievenbuspakje in Nederland:
€ 3,95 inclusief BTW.
Prijs pakket Postnl naar een huisadres (of als u wenst ophalen bij een PostNL,even aangevend dan) in Nederland:
€5,95 inclusief BTW.
Prijs pakket Postnl naar een huisadres in België : €8,95 inclusief BTW.
Prijs pakket Postnl Parcelshop naar een huisadres in Duitsland : €9,25 inclusief BTW.

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Richard Jackson Harris & Fred Sanborn - Cognitive Psychology Of Mass Communicati