Han Doorenbosch 126163, Jan Middelkamp 72644, Hans Dekker 90396
Schrijver: | Han Doorenbosch 126163, Jan Middelkamp 72644, Hans Dekker 90396 |
---|---|
Titel: | Strategisch management in fitnessclubs theorie- en werkboek voor ondernemers en managers |
ISBN: | 9789082190410 |
Taal: | Nederlands |
Uitgever: | BlackBoxPublishers |
Bijzonderheden: | Goed, Hardback, 276p |
Prijs: | € 31,50 |
Verzendkosten: | € 4,50 (binnen Nederland) |
Meer info: |
De fitnessbranche is de laatste decennia enorm gegroeid en geprofessionaliseerd. Fitnessclubs kunnen echter meer mogelijkheden benutten om hun bedrijfsvoering te optimaliseren, vooral als het gaat om de strategische aspecten. Dit komt het bedrijfsresultaat ten goede, op de korte, maar vooral op de lange termijn.\n\nDit boek beschrijft het fitnesscentrum vanuit een bedrijfseconomisch perspectief met een op resultaat gerichte visie. Het bespreekt beproefde benaderingen en eigen ervaringen ten aanzien van veel voorkomende thema's binnen fitnessclubs. De beknopt beschreven theorieën worden afgewisseld met een veelheid aan praktische toepassingen en tips. Voor elk hoofdstuk zijn werkopdrachten gemaakt om de informatie direct toe te passen binnen de eigen fitnessclub. \n\nDit boek is bedoeld voor ondernemers,\nmanagers, aandeelhouders en investeerders die vanuit een bedrijfseconomische visie concreet het resultaat van fitnessclubs willen verbeteren. Met name het resultaat op de lange termijn. Het boek bespreekt actuele cases en onderwerpen en is daarnaast geschikt voor onderwijs- en studiedoeleinden en als naslagwerk.
|
De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.