Han Doorenbosch 126163, Jan Middelkamp 72644, Hans Dekker 90396

Schrijver:
Titel: Strategisch management in fitnessclubs theorie- en werkboek voor ondernemers en managers
ISBN: 9789082190410
Taal: Nederlands
Uitgever: BlackBoxPublishers
Bijzonderheden: Goed, Hardback, 276p
Prijs: € 31,50
Verzendkosten: € 4,50 (binnen Nederland)
Meer info:
De fitnessbranche is de laatste decennia enorm gegroeid en geprofessionaliseerd. Fitnessclubs kunnen echter meer mogelijkheden benutten om hun bedrijfsvoering te optimaliseren, vooral als het gaat om de strategische aspecten. Dit komt het bedrijfsresultaat ten goede, op de korte, maar vooral op de lange termijn.\n\nDit boek beschrijft het fitnesscentrum vanuit een bedrijfseconomisch perspectief met een op ­resultaat gerichte visie. Het bespreekt beproefde ­benaderingen en eigen ervaringen ten aanzien van veel voor­komende thema's binnen fitnessclubs. De beknopt beschreven theorieën worden afgewisseld met een veelheid aan praktische toepassingen en tips. Voor elk hoofdstuk zijn werkopdrachten gemaakt om de informatie direct toe te passen binnen de eigen fitnessclub. \n\nDit boek is bedoeld voor ondernemers,\nmanagers, aandeelhouders en investeerders die vanuit een bedrijfseconomische visie concreet het resultaat van fitnessclubs willen ­verbeteren. Met name het resultaat op de lange termijn. Het boek bespreekt actuele cases en onderwerpen en is daarnaast geschikt voor onderwijs- en studie­doeleinden en als naslagwerk.
Verder lezen

De Slegte uit Almere

zakelijk

Logo De Slegte

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Han Doorenbosch 126163, Jan Middelkamp 72644, Hans Dekker 90396 - Strategisch management in fitnessclubs theorie- en werkboek voor ondernemers en managers