Katheline De Lembre 233542 - Marketing de basisprincipes

Schrijver:
Titel: Marketing de basisprincipes
ISBN: 9789463442312
Taal: Nederlands
Uitgever: Acco België
Bijzonderheden: Goed, Paperback
Prijs: € 22,00
Verzendkosten: € 4,50 (binnen Nederland)
Meer info:
Het marketinglandschap wordt voortdurend bepaald door trends en buzzwords. Los van hypes biedt het handboek \"Marketing. De basisprincipes\" een degelijk en samenvattend overzicht van de complexe marketingpraktijk. Alle marketingtrends zijn immers gebaseerd op hetzelfde uitgangspunt: potentiële klanten aantrekken door waardevolle content rond je product te creëren, met een juiste mix van prijs-, distributie- en communicatiestrategieën.\nDe overzichtelijke informatie in dit handboek wordt aangevuld met digitale extra's op het online leerplatform Sofia. Daar vindt de lezer recente evoluties, extra voorbeelden, boeiende cases, aanvullende opdrachten, mogelijke (examen)vragen en kritische doordenkers. Zo wordt \"Marketing. De basisprincipes\" een handboek met uitgebreide digitale ondersteuning voor studenten voor wie de studie van marketing onontbeerlijk is voor hun verdere loopbaan als communicatieprofessional. Daarnaast is dit boek ook boeiend lees- en studiemateriaal voor al wie een breed inzicht wil krijgen in het marketinglandschap.
Verder lezen

De Slegte uit Almere

zakelijk

Logo De Slegte

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Katheline De Lembre 233542 - Marketing de basisprincipes