Antal de Waij - Content, 2e editie

Schrijver:
Titel: Content, 2e editie
ISBN: 9789089656285
Uitgever: van Duuren Management
Bijzonderheden: Conditie: Als nieuw
Prijs: € 31,00
Verzendkosten: € 2,95 (binnen Nederland)
Meer info:
Potentiële klanten zoeken steeds vaker digitaal naar informatie over je producten en diensten, via websites, blogs en social media. Met relevante en engaging content til je jouw bedrijf naar een hoger plan. Veel organisaties ‘doen maar wat’ als het hierop aankomt. Maar weinig bedrijven hebben een gedocumenteerde contentstrategie. Dat is met dit boek verleden tijd! Content! zorgt dankzij het unieke Content Marketing Canvas Model voor jouw contentmarketingresultaat. Het biedt alle componenten om je eigen contentstrategie te ontwikkelen én uit te voeren. Op welke manier vergroot je de bekendheid van jouw bedrijf? Hoe vaak moet je eigenlijk bloggen? Hoe genereer je leads in een online omgeving? Content! geeft antwoord op deze en andere vragen. Een unieke praktijkgerichte aanpak waarmee je direct aan de slag kunt. Geactualiseerde versie 2022. Van de eerdere drukken zijn al bijna 5000 exemplaren verkocht. Met twee unieke extra’s: een complete interactieve Facebook Messenger-omgeving én een website met aanvullende cases en video’s. Trefwoorden: content zuurstof klanten marketing digitaal digitale online handleiding
Verder lezen

boekenbalie uit Rotterdam

zakelijk

Logo boekenbalie

Als u op één van onze aanbiedingen klikt dan opent de aanbieding in onze webshop waar u het boek kan bestellen en afrekenen. Het is niet mogelijk boeken af te halen.
- Meer dan 500.000 boeken op voorraad in ons magazijn in Rotterdam.
- Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden.
- Stevig verpakt
- Verzendkosten €2,95. Gratis verzenden vanaf 40 euro of 4 boeken
- We verzenden ook naar België. Zendingen naar België kunnen er enkele dagen over doen.
- Alle boeken zijn met zorg gecontroleerd
Verder lezen

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Antal de Waij - Content, 2e editie