B.J. Pine - De beleveniseconomie

Schrijver:
Titel: De beleveniseconomie
ISBN: 9789052613253
Uitgever:
Bijzonderheden: Goed - Vlekje op snede onder en wat grijze verkleuring boven.
Prijs: € 3,50
Verzendkosten: € 6,50 (binnen Nederland)
Meer info:
Waar moet u aan denken bij namen als Apple, Disney, Amazon, Heineken of Schiphol? Associeert u ze vooral met producten en diensten of roepen ze eerder een bepaald gevoel bij u op? Al in 1999 betoogden Joseph Pine en James Gilmore dat er een nieuw economisch tijdperk was aangebroken: dat van de beleveniseconomie. Ze kregen gelijk.

Inmiddels is De beleveniseconomie een onbetwiste managementklassieker en zijn het nog steeds de belevenissen die de klant op een speciale manier aan uw product en uw bedrijf verbinden. Sterker nog, met de voortdurende stortvloed aan merken die de klant over zich heen krijgt, is het regisseren van een gedenkwaardige belevenis relevanter dan ooit.
Verder lezen

Books4Life Tilburg uit Tilburg

zakelijk

Logo Books4Life Tilburg

Books 4 Life exploiteert winkels in tweedehands boeken voor het goede doel, gerund door vrijwilligers. Books 4 Life heeft vestigingen in Amsterdam, Eindhoven, Groningen, Nijmegen, Tilburg en Utrecht. En in Oostenrijk in Graz en Wenen.
Meer informatie vindt u op www.books4lifetilburg.nl. Op deze site staat beschreven welke goede doelen Books 4 Life Tilburg steunt. Ook kunt u er lezen hoe u boeken kunt schenken en kopen en hoe u vrijwilliger of sponsor kunt worden.
e-mailadres: info@books4lifetilburg.nl
telefoon: 013-4663680
bezoekadres winkel:
Gebouw C, Kamer 045
op de Universiteit van Tilburg,
Warandelaan 2,
5037 AB Tilburg
Verder lezen

De verkoper zal binnen 4 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.