Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel lisdodde.
Cammaert, Martine / Marissen, Marina / Doorn, Karin van - Makkelijk lezen Mediagids
De vraag gaat over de volgende titel:
| Schrijver: | Cammaert, Martine / Marissen, Marina / Doorn, Karin van |
|---|---|
| Titel: | Makkelijk lezen Mediagids |
| ISBN: | 9789054838784 |
| Uitgever: | NBD/Biblion |
| Bijzonderheid: | 2010, 207 pp NIEUW |
| Prijs: |
€ 19,95
€ 3,50
|
| Boek bekijken | |
Bij bestelling van 2 titels 5% korting, bij 3 of meer 10% korting. We leveren alle brievenbuspost via PostNl, pakketpost Nederland via DHL (in principe naar pakketpunt), buitenland via DPD.
Bij retourneren van de goederen gaan we er van uit dat de boeken in dezelfde staat worden geretourneerd als geleverd. De retourkosten zijn voor rekening van de koper.
Bij veel van onze boeken staat de vermelding NIEUW. Dat zijn boeken die uit de voorraad komen van een (opgeheven) boekhandel. Veel aanbod betreft theologie, filosofie, geschiedenis. Als u bij 'alle boeken van lisdodde' bijvoorbeeld 'commentaren' of 'commentaar' intoets ziet u het betreffende aanbod.
Igst = in goede staat
izgst = in zeer goede staat
geb. = gebonden, dus met harde band
gen. = geniet
pb = paperback
Bij retourneren van de goederen gaan we er van uit dat de boeken in dezelfde staat worden geretourneerd als geleverd. De retourkosten zijn voor rekening van de koper.
Bij veel van onze boeken staat de vermelding NIEUW. Dat zijn boeken die uit de voorraad komen van een (opgeheven) boekhandel. Veel aanbod betreft theologie, filosofie, geschiedenis. Als u bij 'alle boeken van lisdodde' bijvoorbeeld 'commentaren' of 'commentaar' intoets ziet u het betreffende aanbod.
Igst = in goede staat
izgst = in zeer goede staat
geb. = gebonden, dus met harde band
gen. = geniet
pb = paperback
De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.
