klant

Zoekopdracht
395 titels gevonden met de huidige zoekopdracht

Gesorteerd op:

Opnieuw zoeken

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 |

Afbeelding Schrijver Titel Uitgever Bijzonderheid Prijs Boekwinkel
Een klant komt altijd van r... Galen, Arianne van Een klant komt altijd van rechts Thema Zaltbommel, 2e druk 1996, paperback, goede staat, 132 blz € 5.00
€ 4,95
Mooiboek button
Het geheim van de moeilijke... IJzermans, Theo Het geheim van de moeilijke klant - Weerstand in adviesrelaties Thema Zaltbommel, 1996, paperback, redelijk, randjes lichte slijtage en enkele leesvouwen, 112 blz € 4.50
€ 4,95
Mooiboek button
Verkopen vanuit de klant be... Luijk, Bart van; Jan Hol Verkopen vanuit de klant bezien. Professioneel verkopen Kluwer bedrijfswetenschapppen 1991; y; pb, 183p, goed € 3.75 Boekwinkel Fons
Kwaliteitszorg in dienstver... Neijzen, Drs JA; Drs M Trompetter Kwaliteitszorg in dienstverlenende organisaties; de klant is koning, maar wie maakt de dienst uit? Kluwer bedrijfswetenschappen 1991 2edr; y; paperback, 312p; kwaliteit en dienstverlening; goed € 6.75 Boekwinkel Fons
Verliefd op je klant Patrick van Veen Verliefd op je klant Business Contact wat een bioloog je kan leren over verkoop en klantcontact, conditie: goed € 10.00 Dekker v.d. Vegt button
Open mind! Kennis, klant en... Open mind! Kennis, klant en communicatie (meer info) Casemanagement Center Verz. 3, paperback, 143 pagina's, 2004 € 3.50 2dehandsboekentekoop
Contentmarketing vanuit je ... Karin Garritsen Contentmarketing vanuit je zakelijke DNA Waarom je klant, jouw klant is (meer info) Van Duuren Management 1e druk 2018 9789089653840 stevige softcover 173pp. zeer goed € 16.80
€ 3,65
hasselman
CRM - de klant centraal Drs. Rob Beltman, Prof. dr. Eduard Peelen en Drs. Philip Waalewijn. CRM - de klant centraal (meer info) Kluwer b.v., Uitgeverij / Verzendkosten = 3,60 Spiksplinternieuw boek, cadeau-waardig. Hard kaft. Geen onderstrepingen, er is niet in geschreven, g... € 6.40 StijnStreuvels
Uw klant is ook maar een me... Liesbeth Hop Uw klant is ook maar een mens - Ratio en emotie in klantrelaties Prentice Hall softcover zonder omslag - 2003, 1e druk - 190 pagina's [1][10/2375] € 9.00 De HAND
Als jij de klant was ... / ... Nicolette Wuring Als jij de klant was ... / customer advocacy: kijken met de ogen van de klant Uitgeverij Thema softcover zonder omslag - 2009, 1e druk - 144 pagina's [1] € 9.00 De HAND
Zilver in Antwerpen. de han... De Ren L Zilver in Antwerpen. de handel, het ambacht en de klant . zilversmeden en -handelaars uit de Lage Landen (meer info) , Peeters, 2011 softcover XX-178 pp. ill. nieuwstaat text in Dutch. ISBN 9789042926158. € 37.50 Erik Tonen button
Wat wil de klant? Werken aa... Leenders, Roger Wat wil de klant? Werken aan klanttevredenheid. (meer info) WEKA 2003 Softcover in nette staat. € 5.50 Osdorpse Boeken Man
Is de klant of de krant kon... Beek, J.P.M. van (redactie) Is de klant of de krant koning / The independence of the journalist (meer info) Amsterdam: Otto Cramwinckel, 1990. Geen drukverm. Foto op frontisp. Softcover, genaaid, 111p. In uitstekende staat. 210gr. € 10.00 Kas Cornelis
Marketing en acquisitie voo... Shan Preddy Marketing en acquisitie voor ontwerpers Hoe het kan / hoe het wordt gedaan / hoe de klant het graag wil (meer info) Bis Publishers 1e druk 2006 9789063691059 softcover 150pp. in goede staat € 10.80
€ 3,65
hasselman
Het inspiratieboek voor kla... Feike Cats Het inspiratieboek voor klanthousiasme.Een enthousiaste klant heeft een verhaal! (meer info) eigen beheer 1e druk 2016 9789082067606 paperback zeer goed, 152pp. 21/14cm € 8.80
€ 3,65
hasselman
Is de klant wel koning? (me... Heithuis Harry Is de klant wel koning? (met los erratum blad) Het Spectrum, 1e druk 1997 Paperback staat goed, 13 x 21 cm, 192 pp € 3.00 Kelderman boeken
Wat bezielt mijn klant!? On... Rietveld, Gerco Wat bezielt mijn klant!? Ondernemen in onzekere tijden Academic Service 2013 Paperback, nette staat, 160 pagina's. € 17.00
€ 3,50
Antiquariaat Schot button
De klant is koningin. Hoe v... Jaffé, Diana De klant is koningin. Hoe vrouwen krijgen wat ze hebben willen Spectrum 2006 Paperback, nette staat, 336 pagina's. € 7.00
€ 3,50
Antiquariaat Schot button
Is de klant of de krant kon... J.P.M. van Beek (redactie) Is de klant of de krant koning? the independence of the journalist Otto Cramwinckel, 1990, (1e druk), 111 blz. Paperback, naam op titelblad, in goede staat. € 2.80
€ 4,40
Boek2.nl button
Innovatieve retail. Uw klan... Mampaey, Kim en Sven De Vocht Innovatieve retail. Uw klant wil iets beleven. (meer info) Voka-Kamer van Koophandel Antwerpen-Waasland, Antwerpen Paperback, ingenaaid, 2013, 215 blz. 2e, herziene druk. Met foto's. € 12.00 BoekenWO2
Het  Geheim  van  de  Moeil... IJzermans , Theo . Het Geheim van de Moeilijke Klant . ( Weerstand in adviesrelaties . ) Mens en Bedrijf . Thema . ( Er staat wel een kleine opdracht in geschreven . ) paperback in nette staat - 39/9 - 1996 - 112 p . - 184 gr € 7.00 DE ESOTERIER
Verkopen van uit de klant g... Luijk Bart van / HolJan Drs. Verkopen van uit de klant gezien Door/Kluwer Bedrijfswetenschappen Paperback In goede staat € 10.00 Ab antiquarimaat
Van patient tot klant Hans Berkhout Van patient tot klant De Toorts, 1991, (1e druk), 163 blz. Paperback, in goede staat. € 4.50
€ 4,40
Boek2.nl button
Een Hogere Prijs is Pure Wi... Burgers , Jos . [ ISBN 9789013038668 ] 2118 Een Hogere Prijs is Pure Winst . ( Wat veroorzaakt er druk op uw prijzen? Hoe uit te komen onder toenemende prijsdruk. Hoe belangrijk is de prijs voor een klant? Via hogere prijzen naar meer winst. In acht stappen naar hogere prijzen! - (meer info) Kluwer . Business paperback in als nieuwe staat - 2118 - 2e druk 1e oplage 2006 - 130 p - 280 gr € 25.00 DE ESOTERIER
Innovatieve retail - uw kla... Mampaey, Kim Vocht, Sven De Innovatieve retail - uw klant wil iets beleven Paperback, Als nieuw € 12.30 Button Untje.com
En als de klant niet betaalt? Robert J. Blom En als de klant niet betaalt? F G, 1995, (1e druk), 100 blz. Paperback, aantekening op titelblad, in goede staat. € 7.50
€ 3,85
Boek2.nl button
Elke klant is er één! Jij a... Spatjens, Jos Elke klant is er één! Jij als trotse ambassadeur van jouw eigen zorgbedrijf (meer info) Bohn Stafleu van Loghum, 2007 Paperback, 70 pp, naam voorin, in goede staat € 10.00 Boekenprinses
Het nieuwe klantenrecht / i... Consumentenbond Het nieuwe klantenrecht / in de winkel, op de huizenmarkt, bij de dokter, bij de overheid, op vakantie, overal waar u klant bent (meer info) Bosch Keuning, Baarn, 1e druk, 1992 Paperback, 271 bladzijden € 4.00 Boekenprinses
Zo gaat het in de zorg, De ... Feenstra, Hans & Willem Wansink Zo gaat het in de zorg, De burger als klant, speelbal of koning, mondig of monddood Amsterdam Atlas 2008 Paperback, 21 cm, 174 pp. Cond.: goed / good. ISBN: 9789045011011. € 5.00 Bij tij en ontij
Sales vanuit je hart      h... Richard van Kray Michel de Weerdt Sales vanuit je hart hoe je echt van betekenis bent, voor de klant en voor jezelf (meer info) Business Contact Amsterdam/Antwerpen 2017 9789047010586 paperback 186pp. als nieuw 21/13,5cm € 7.90
€ 3,65
hasselman
Het rijk van koning klant /... Harald Pol Het rijk van koning klant / van klantenwerving naar klantenbinding Boom Onderwijs / Lemma (2003) Paperback, 154 blz, in uitstekende staat. € 7.90
€ 4,75
BoekBundel button
Klant en service 22 maniere... Phil H. Kleingeld Klant en service 22 manieren om klantenmoord te plegen en om moordklanten te krijgen (meer info) Bosch Keuning Uitgevers, de Bilt 9789024603169 paperback 118pp. zeer goed € 9.80
€ 3,65
hasselman
lasso - 122 - een klant voo... n.n.b. lasso - 122 - een klant voor de beul (meer info) Nooitgedacht Paperback / softback, zonder jaartal of druk vermelding € 0.50 BoekenThuis button
Paul Verstandig denken infa... Postma , Paul . ( Gesigneerd door de auteur met een opdracht . ) Paul Verstandig denken infantiel handelen Business Contact ( 10+5 Sleutels om succesvol in te spelen op de 'onvoorspelbare' klant . ) (meer info) Business Bibliotheek . ( - Marketing wil producten of diensten aan de man brengen en/of aanbieden. De potentiële koper dient eerst geïnteresseerd te raken en daarna klant te worden. - paperback in zeer nette staat - 1912 - 1e dr 2002 - 157 p - 245 gr - [ isbn 9789025414764 ] € 18.00 DE ESOTERIER
Klantgericht  Verkopen  ( B... Morgen , Saron Drew . [ isbn 9789025413071 ] Klantgericht Verkopen ( Bouwen aan een duurzame vertrouwensrelatie . ) De tijd dat mensen enthousiast de marskramer begroetten, ligt ver achter ons. Nu wordt de klant gebombardeerd met aanbiedingen en heeft hij keuze in overvloed. - (meer info) Business Bibliotheek . / Contact , Amsterdam . ( - Hoe dring je als verkoper door tot de wantrouwende en veeleisende klant ? - paperback in zeer nette staat - 14/11 - 1e dr. 1998 - 256 p - 345 gr. € 8.00 DE ESOTERIER
Klantgericht  Verkopen  ( B... Morgen , Saron Drew . [ isbn 9789025413071 ] Klantgericht Verkopen ( Bouwen aan een duurzame vertrouwensrelatie . ) De tijd dat mensen enthousiast de marskramer begroetten, ligt ver achter ons. Nu wordt de klant gebombardeerd met aanbiedingen en heeft hij keuze in overvloed. - (meer info) Business Bibliotheek . / Contact , Amsterdam . ( - Hoe dring je als verkoper door tot de wantrouwende en veeleisende klant ? - paperback in zeer nette staat - 15/11 - 1e dr. 1998 - 256 p - 350 gr. € 8.00 DE ESOTERIER
Guerrillamarketing  -  nieu... Cor Hospes Auteur, journalist en copywriter Cor Hospes is gespecialiseerd in marketing. Guerrillamarketing - nieuwe sluiproutes naar het hart van je klant (meer info) Haystack Uitgeverij te Zaltbommel uit 2007 Auteur Geerhard Bolte Paperback 20x12 formaat 132 pagina's slappe kaft € 12.75
€ 3,95
De Olde Jan button
Zo  gaat het in de zorg - D... Feenstra, H. Wansink, W. Zo gaat het in de zorg - De burger als klant, spelbal of koning, mondig of monddood Atlas 2008 175 pag Paperback - Nog NIEUWSTAAT € 5.95
€ 3,85
Wianboek button
Maak  een  Fan  van  uw  Kl... Blanchard , Ken . Sheldon Bowles . [ isbn 9789047002727 ] Maak een Fan van uw Klant . ( Een revolutie in dienstverlening . ) Business Bibliotheek . ( Er hebben wel een paar ezelsoren in gezeten . ) papaerback in nette gelezen staat 1713 - 18e dr 2012 - 150 p - 268 gr € 6.00 DE ESOTERIER
Gekooide vriendschap. Van W... Vrieling, D.H. Gekooide vriendschap. Van Willy Hagenbeck tot Erie Klant Club Van Circusvrienden Nederland Pap met flappen, 120 pag, ills, 1999, prima ex € 10.00 ISHI
De klant is koning, maar ji... HASSINK, MARTIJN De klant is koning, maar jij bent keizer. 10 interviews met beginnend grafisch ontwerpers. Amsterdam, Uitgeverij De Buitenkant. 1996 Original publisher's white paper-covered boards, title spine & frontcover, 8vo: 72pp., illustrations... € 10.00
€ 3,50
Antiquariaat Schot button
De klant is koning, maar ji... HASSINK, MARTIJN De klant is koning, maar jij bent keizer. 10 interviews met beginnend grafisch ontwerpers. Amsterdam, Uitgeverij De Buitenkant. 1996 Original publisher's white paper-covered boards, title spine & frontcover, 8vo: 72pp., illustrations... € 10.00
€ 3,50
Antiquariaat Schot button
HET MOET VAN TWEE KANTEN KO... Risseeuw (voorwoord) HET MOET VAN TWEE KANTEN KOMEN - Bespiegelingen over de relatie tussen klant en adviseur ICB Management Consultants, tweede herziene druk 1994 Nieuwstaat / Ongelezen. Hardcover. € 5.00
€ 3,00
Handled With Care button
Dienstbaar zijn is het nieu... Moers, Paul Dienstbaar zijn is het nieuwe goud / 8 stappen om uw klant te verdienen (meer info) Het Boekenschap 2013 3e druk Nieuwe paperback/ 224 pag. € 5.75 Reread
Op weg naar de toekomst / b... Siegel David Op weg naar de toekomst / bedrijfsstrategie in het tijdperk van de e-klant (meer info) Scriptum NIEUW/ nog ingeseald / Nederlands Hardcover 9789055941841 Druk: 1 356 pagina's € 8.50 Reread
Real-time marketing  inspel... MacKenna, Regis Real-time marketing inspelen op de veeleisende klant (meer info) Business-Contact Nieuw!! Nog ingeseald! Gebonden hardcover met omslag/ 191 p. € 4.95 Reread
Futurize your enterprise. O... Siegel, D. Futurize your enterprise. Op weg naar de toekomst / bedrijfsstrategie in het tijdperk van de e-klant Scriptum ... 9789055941841 NIEUW, GEBONDEN MET OMSLAG, IN PLASTIC SEALED € 7.00 1e Keus
'De klant is koning, maar j... HASSINK, Martijn. 'De klant is koning, maar jij bent keizer'. 10 interviews met beginnend grafisch ontwerpers. Amsterdam, De Buitenkant, 1996. Gebonden. 68 p. Ills. nieuw € 10.00 Boek en Glas
Het geheim van de moeilijke... IJzermans, Theo Het geheim van de moeilijke klant / weerstand in adviesrelaties (meer info) Thema, Uitgeverij naam voorin/ voorts in nieuwstaat! paperback/ 112 p. € 4.50 Reread
maak een fan van uw klant Blanchard Bowles maak een fan van uw klant (meer info) BB mooi gebonden hardcover, als nieuw € 3.00
€ 4,00
Jacobvanderhoek

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 |

Niet gevonden wat u zocht?

Niets gevonden? Plaats een gratis advertentie bij www.boekenzoekdienst.nl!

Of... kijk eens bij de grootste boeken-database ter wereld:... KLIK hieronder op: "Zoek!"

AbeBooks

Sla laatste zoekopdracht op

Wilt u op de hoogte blijven van deze zoekopdracht? Registreer nu! U ontvangt een bericht als er een verandering wordt geconstateerd.