Grinten, J. van der - Merk en reputatie Mind the Gap / stappenp

Schrijver:
Titel: Merk en reputatie Mind the Gap / stappenplan identiteit en imago
ISBN: 9789085060307
Taal: Nederlands
Uitgever: Boom Lemma uitgevers
Bijzonderheden: 2007 TWEEDE oplage, 80pp, Paperback / softback
Prijs: € 17,95 (Excl. verzendkosten)
Meer info:
Met een gap-analyse breng je de verschillen tussen de identiteit en het imago van een organisatie in kaart. Het helpt je bij het maken van de juiste keuzes ter versterking van het imago. Het stappenplan in dit boek stelt iedereen in staat snel en eenvoudig een gap-analyse uit te voeren. Iedere stap wordt in een apart hoofdstuk uitgewerkt met behulp van voorbeelden en praktische tips. Mind the Gap is geschreven voor communicatiemanagers en studenten communicatie.

Lezers over Mind the Gap:
`Ideaal boek voor tijdens het afstuderen'
`Mind the Gap is hét boek voor het uitvoeren van een imago-onderzoek.'
`Een onmisbaar boek voor student en professional als je bezig bent met identiteit, imago en reputatie.'

Jaap van der Grinten en Helma Weijnand-Schut werken al twaalf jaar samen bij de opleiding Communicatie van Hogeschool Inholland. Doorlopend doen zij onderzoek naar het managen van identiteit en imago en de rol die designmanagement kan spelen bij het zichtbaar en tastbaar maken van organisatie-identiteit. In deze derde druk van Mind the Gap combineren zij hun expertises zodat de identiteit en het imago van een organisatie zowel talig als visueel nog beter in kaart gebracht kunnen worden.
Recensie(s)
Dit boek behandelt de kloof ('gap') tussen de reputatie en identiteit van organisaties en producten. De auteur is onderzoeker en docent merkenmanagement, marketing en corporate communicatie bij de Hogeschool INHolland. Hij werkte in de marketing bij onder meer Philips en L'Oreal. Het boek is vooral geschikt voor marketing- en communicatiefunctionarissen die al flink gevorderd zijn in hun vak. Het geeft hun een analyse-techniek in handen die zij kunnen gebruiken om de kloof tussen gewenst imago en bestaand imago te overbruggen. Een handige handleiding, die haar waarde vooral ook ontleent aan de besproken praktijkgevallen van algemeen bekende organisaties. Heel positief is het belang dat wordt gehecht aan de inbreng van de eigen medewerkers van een bedrijf bij het vestigen van een gunstige reputatie. Door dit alles is dit boek een goede voorbereiding op het in de markt zetten van een bedrijf of een product. Daarover schreef de auteur samen met Rik Riezebos 'Positionering. Stappenplan voor een scherpe positionering' (2008). Deze tweede druk is geactualiseerd en voorzien van twee nieuwe bijlagen.

Louis Smit
Verder lezen

Lillith uit Kockengen

particulier

Logo Lillith

de verpakking wint geen schoonheidsprijzen, probeer zoveel mogelijk te recycelen en toch veilig te versturenboekenlijst is helaas niet update, veel mensen bestellen en zien er vervolgens vanaf :(

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.

Afbeeldingen (Klik om te vergroten)

Grinten, J. van der - Merk en reputatie Mind the Gap / stappenplan identiteit en imago

Voer uw gegevens hieronder in om deze titel te bestellen bij Lillith

Stuur mij de Boekwinkeltjes nieuwsbrief
De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...
Op het bezoeken van onze website, zo ook het plaatsen van een bestelling, zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing.

Het huisnummer is ook opgegeven in het straat veld. Gelieve controleren of de velden straat en huisnummer correct zijn opgegeven.

Straat:
Nummer:

De captcha wordt geladen. Een ogenblik geduld...
 
  • Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld
  • U handelt deze order direct af met Lillith
    Deze verkoper is een particulier, dit heeft invloed op welke rechten voor u als koper ontbreken. Zo heeft u geen herroepingsrecht of conformiteitsrecht. Verder lezen.
  • Na uw bestelling ontvangen u en Lillith een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van Lillith vermeld
  • De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen
  • Lillith kan betaling vooraf vragen
  • Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.

Onthoud mijn gegevens

Veilig, snel en eenvoudig bestellingen plaatsen?

Registreer u vrijblijvend als koper!

Veiligheidscode

Uitleg over de veiligheidscode en instellingen

Wijzig veiligheidscode-instellingen

Besteld, hoe nu verder?

Nadat u een bestelling heeft geplaatst wordt er een bevestiging per e-mail verzonden naar u en de verkoper.
De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen. Afhankelijk van uw locatie heeft u in de meeste gevallen binnen 2 dagen uw bestelling in huis.