Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Lillith.


 

Grinten, J. van der - Merk en reputatie Mind the Gap / stappenplan identiteit en imago

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Grinten, J. van der - Merk en reputatie Mind the Gap / stappenplan identiteit en imago
Schrijver: Grinten, J. van der
Titel: Merk en reputatie Mind the Gap / stappenplan identiteit en imago
ISBN: 9789085060307
Uitgever: Boom Lemma uitgevers
Bijzonderheid: 2007 TWEEDE oplage, 80pp, Paperback / softback
Prijs: € 17,95
Meer info Met een gap-analyse breng je de verschillen tussen de identiteit en het imago van een organisatie in kaart. Het helpt je bij het maken van de juiste keuzes ter versterking van het imago. Het stappenplan in dit boek stelt iedereen in staat snel en eenvoudig een gap-analyse uit te voeren. Iedere stap wordt in een apart hoofdstuk uitgewerkt met behulp van voorbeelden en praktische tips. Mind the Gap is geschreven voor communicatiemanagers en studenten communicatie.

Lezers over Mind the Gap:
`Ideaal boek voor tijdens het afstuderen'
`Mind the Gap is hét boek voor het uitvoeren van een imago-onderzoek.'
`Een onmisbaar boek voor student en professional als je bezig bent met identiteit, imago en reputatie.'

Jaap van der Grinten en Helma Weijnand-Schut werken al twaalf jaar samen bij de opleiding Communicatie van Hogeschool Inholland. Doorlopend doen zij onderzoek naar het managen van identiteit en imago en de rol die designmanagement kan spelen bij het zichtbaar en tastbaar maken van organisatie-identiteit. In deze derde druk van Mind the Gap combineren zij hun expertises zodat de identiteit en het imago van een organisatie zowel talig als visueel nog beter in kaart gebracht kunnen worden.
Recensie(s)
Dit boek behandelt de kloof ('gap') tussen de reputatie en identiteit van organisaties en producten. De auteur is onderzoeker en docent merkenmanagement, marketing en corporate communicatie bij de Hogeschool INHolland. Hij werkte in de marketing bij onder meer Philips en L'Oreal. Het boek is vooral geschikt voor marketing- en communicatiefunctionarissen die al flink gevorderd zijn in hun vak. Het geeft hun een analyse-techniek in handen die zij kunnen gebruiken om de kloof tussen gewenst imago en bestaand imago te overbruggen. Een handige handleiding, die haar waarde vooral ook ontleent aan de besproken praktijkgevallen van algemeen bekende organisaties. Heel positief is het belang dat wordt gehecht aan de inbreng van de eigen medewerkers van een bedrijf bij het vestigen van een gunstige reputatie. Door dit alles is dit boek een goede voorbereiding op het in de markt zetten van een bedrijf of een product. Daarover schreef de auteur samen met Rik Riezebos 'Positionering. Stappenplan voor een scherpe positionering' (2008). Deze tweede druk is geactualiseerd en voorzien van twee nieuwe bijlagen.

Louis Smit
Boek bekijken

Lillith uit Kockengen

particulier

Logo Lillith

de verpakking wint geen schoonheidsprijzen, probeer zoveel mogelijk te recycelen en toch veilig te versturenboekenlijst is helaas niet update, veel mensen bestellen en zien er vervolgens vanaf :(

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.