Mandour, Y., Bekkers, M., Waalewijn, P. - Een praktische kijk o
Schrijver: | Mandour, Y., Bekkers, M., Waalewijn, P. |
---|---|
Titel: | Een praktische kijk op Marketing- en strategiemodellen |
ISBN: | 9789052614953 |
Taal: | Nederlands |
Uitgever: | BIM Media BV |
Bijzonderheden: | 2005, 271pp, Gebonden, als nieuw |
Prijs: | € 7,70 |
Verzendkosten: | € 3,65 (binnen Nederland) |
Meer info: |
Wanneer gebrainstormd wordt over een nieuwe marketing- of bedrijfsstrategie, is het fijn als er beproefde modellen beschikbaar zijn, zodat geen belangrijke zaken over het hoofd worden gezien en het proces zo gestructureerd mogelijk verloopt.
Ook deze derde, volledig herziene druk van Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen (inmiddels al 15.000 exemplaren verkocht) biedt een unieke mix van klassieke, beproefde modellen en recente, baanbrekende modellen, die zo zijn beschreven dat er direct mee gewerkt kan worden. Met online beschikbare interactieve worksheets en checklists van de modellen. Yousri Mandour Yousri Mandour is partner bij ICSB Marketing en Strategie (www.icsb.nl). Hij heeft jarenlange ervaring met de totstandkoming en implementatie van succesvolle strategieën voor organisaties in pde profit en non-profit sector. Marleen Bekkers Marleen Bekkers is partner bij ICSB Marketing en Strategie (www.icsb.nl). Zij heeft jarenlange ervaring met de totstandkoming en implementatie van succesvolle strategieën voor organisaties in pde profit en non-profit sector. Toon minder Recensie(s) In deze derde herziene editie wordt een toegankelijke beschrijving gegeven van de 24 belangrijkste marketing- en strategiemodellen tot en met 2015. De modellen zijn ingericht aan de hand van de stappen in de planningscyclus: analyse, planning, uitvoering en evaluatie. Aan de orde komen achtereenvolgens het strategisch startpunt, strategische analyse, klassieke strategieontwikkeling, businesstransformatie, marketingbeleid en implementatie en evaluatie en control. Bevat bronnen per model. Bij het boek behoort een website met online hulpmiddelen. De auteurs zijn beiden partner bij ICSB Marketing en Strategie met jarenlange ervaring en hebben meerdere publicaties over dit onderwerp op hun naam staan. Dit boek is met name bestemd voor marketeers die strategische modellen willen vertalen naar de eigen praktijksituatie. Het boek heeft een prettige lay-out en is helder gestructureerd door de indeling aan de hand van de stappen in de planningscyclus en is daardoor zeer goed bruikbaar in het marketingplanningproces. De meerwaarde zit met name in de toegankelijkheid door de gekozen structuur en beschrijving. |
Levering binnen Nederland ( 3,90 euro verzendkosten )
Levering binnen de EU is mogelijk bij bestellingen vanaf 15 euro plus bijkomende internationale verzendkosten.
Afhalen is niet mogelijk.
Levering binnen de EU is mogelijk bij bestellingen vanaf 15 euro plus bijkomende internationale verzendkosten.
Afhalen is niet mogelijk.
De verkoper zal binnen 7 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.
Het huisnummer is ook opgegeven in het straat veld. Gelieve controleren of de velden straat en huisnummer correct zijn opgegeven.
Straat:
Nummer:
- Alle boeken zijn compleet en verkeren in normale antiquarische staat, tenzij anders beschreven. Kleine onvolkomenheden, zoals een ingeplakte ex-libris of een naam op het schutblad, zijn niet altijd vermeld
- U handelt deze order direct af met hasselman
Dit boekwinkeltje is een zakelijke verkoper. Hierdoor heeft u o.a. herroepingsrecht waarmee u het boek binnen 14 dagen na ontvangst retour kunt sturen. Verder lezen. - Identiteit verkoper:
Hasselman
Kamer van Koophandel nummer: 51639181
NL139540805B02
- Na uw bestelling ontvangen u en hasselman een bevestiging per e-mail. In de e-mail staan de naam, adres, woonplaats en telefoonnummer van hasselman vermeld
- De Koper betaalt de verzendkosten, tenzij anders overeen gekomen
- hasselman kan betaling vooraf vragen
- Boekwinkeltjes.nl probeert Kopers en Verkopers tot elkaar te brengen. Boekwinkeltjes.nl is echter nimmer partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen Koper en Verkoper door gebruikmaking van de site. Als u een geschil hebt met één of meer gebruikers, dient u dit zelf op te lossen. U vrijwaart Boekwinkeltjes.nl van enigerlei vorderingen, aanspraken op schadevergoeding en dergelijke, verband houdende met dergelijke geschillen.
Onthoud mijn gegevens
Registreer u vrijblijvend als koper!
Besteld, hoe nu verder?
De verkoper zal binnen 7 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen. Afhankelijk van uw locatie heeft u in de meeste gevallen binnen 2 dagen uw bestelling in huis.