Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel hasselman.


 

Mandour, Y., Bekkers, M., Waalewijn, P. - Een praktische kijk op Marketing- en strategiemodellen

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Mandour, Y., Bekkers, M., Waalewijn, P. - Een praktische kijk op Marketing- en strategiemodellen
Schrijver: Mandour, Y., Bekkers, M., Waalewijn, P.
Titel: Een praktische kijk op Marketing- en strategiemodellen
ISBN: 9789052614953
Uitgever: BIM Media BV
Bijzonderheid: 2005, 271pp, Gebonden, als nieuw
Prijs: € 5,90
€ 4,00
Meer info Wanneer gebrainstormd wordt over een nieuwe marketing- of bedrijfsstrategie, is het fijn als er beproefde modellen beschikbaar zijn, zodat geen belangrijke zaken over het hoofd worden gezien en het proces zo gestructureerd mogelijk verloopt.

Ook deze derde, volledig herziene druk van Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen (inmiddels al 15.000 exemplaren verkocht) biedt een unieke mix van klassieke, beproefde modellen en recente, baanbrekende modellen, die zo zijn beschreven dat er direct mee gewerkt kan worden. Met online beschikbare interactieve worksheets en checklists van de modellen.

Yousri Mandour
Yousri Mandour is partner bij ICSB Marketing en Strategie (www.icsb.nl). Hij heeft jarenlange ervaring met de totstandkoming en implementatie van succesvolle strategie├źn voor organisaties in pde profit en non-profit sector.

Marleen Bekkers
Marleen Bekkers is partner bij ICSB Marketing en Strategie (www.icsb.nl). Zij heeft jarenlange ervaring met de totstandkoming en implementatie van succesvolle strategie├źn voor organisaties in pde profit en non-profit sector.
Toon minder
Recensie(s)
In deze derde herziene editie wordt een toegankelijke beschrijving gegeven van de 24 belangrijkste marketing- en strategiemodellen tot en met 2015. De modellen zijn ingericht aan de hand van de stappen in de planningscyclus: analyse, planning, uitvoering en evaluatie. Aan de orde komen achtereenvolgens het strategisch startpunt, strategische analyse, klassieke strategieontwikkeling, businesstransformatie, marketingbeleid en implementatie en evaluatie en control. Bevat bronnen per model. Bij het boek behoort een website met online hulpmiddelen. De auteurs zijn beiden partner bij ICSB Marketing en Strategie met jarenlange ervaring en hebben meerdere publicaties over dit onderwerp op hun naam staan. Dit boek is met name bestemd voor marketeers die strategische modellen willen vertalen naar de eigen praktijksituatie. Het boek heeft een prettige lay-out en is helder gestructureerd door de indeling aan de hand van de stappen in de planningscyclus en is daardoor zeer goed bruikbaar in het marketingplanningproces. De meerwaarde zit met name in de toegankelijkheid door de gekozen structuur en beschrijving.
Boek bekijken

hasselman uit Breda

Logo hasselman

Levering binnen Nederland ( 4 euro verzendkosten ) Levering binnen de EU is mogelijk bij bestellingen vanaf 15 euro plus bijkomende internationale verzendkosten. Afhalen is niet mogelijk.