Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel 1e Keus.
Seybold , Patricia B. - The Customer Revolution ...How to thrive when your customers are in control
De vraag gaat over de volgende titel:
Schrijver: | Seybold , Patricia B. |
---|---|
Titel: | The Customer Revolution ...How to thrive when your customers are in control |
ISBN: | |
Uitgever: | Random House/Crown Business New York |
Bijzonderheid: | 2001, 1e dr. gebonden hardcover met omslag, 395 pag. BOEK IS IN NIEUWSTAAT |
Prijs: | € 8,00 |
Boek bekijken |
Boeken in Goede,Uitstekende of Nieuwstaat.Specialisaties: Literaire Thrillers,Romans,Management, Politiek,Geschiedenis, Reisboeken,Esoterie,Filosofie,Antroposofie,Spiritualiteit,Theosofie,Psychologie, Dieet/kookboeken.
De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.