Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel 1e Keus.
Poiesz, Theo / Raaij, Fred van - Synergetische marketing. Een visie op oorzaken en gevolgen van veranderd consumentengedrag
De vraag gaat over de volgende titel:
Schrijver: | Poiesz, Theo / Raaij, Fred van |
---|---|
Titel: | Synergetische marketing. Een visie op oorzaken en gevolgen van veranderd consumentengedrag |
ISBN: | 9789043005180 |
Uitgever: | Prentice Hall ... 9789043005180 |
Bijzonderheid: | 2002, Gebonden, 204 pag. BOEK IS IN UITSTEKENDE STAAT |
Prijs: | € 6,00 |
Boek bekijken |
Boeken in Goede,Uitstekende of Nieuwstaat.Specialisaties: Literaire Thrillers,Romans,Management, Politiek,Geschiedenis, Reisboeken,Esoterie,Filosofie,Antroposofie,Spiritualiteit,Theosofie,Psychologie, Dieet/kookboeken.
De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.