Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel BOEK-VOOR-BARTJE.


 

Johnson, Lisa; Learned, Andrea. - Don`t think Pink. - What really makes woman buy - and how to increase your share of this crucial market. --- 1st. edition, 2004. Gebonden en in nieuwstaat, met fraai stofomslag (de flaptekst is in het Nederlands). 230 pp.

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Johnson, Lisa; Learned, Andrea. - Don`t think Pink. - What really makes woman buy - and how to increase your share of this crucial market. --- 1st. edition, 2004. Gebonden en in nieuwstaat, met fraai stofomslag (de flaptekst is in het Nederlands). 230 pp.
Schrijver: Johnson, Lisa; Learned, Andrea.
Titel: Don`t think Pink. - What really makes woman buy - and how to increase your share of this crucial market. --- 1st. edition, 2004. Gebonden en in nieuwstaat, met fraai stofomslag (de flaptekst is in het Nederlands). 230 pp.
ISBN: 081440815
Uitgever: American Management Association (Amacom), New York - Atlanta - Brussels.
Bijzonderheid: 1e druk, 2004. In nieuwstaat. Geen naam ingeschreven en geen onderstrepingen. [verz.k. Ned.: 4,60 euro; Belg.: 9,30 euro].
Prijs: € 4,00
Meer info Strategie hoe de 'markt' voor vrouwen te benaderen. Met nederlandse tekst op de flappen en bijlage van Sanoma Uitgevers.

Zie ook de foto`s.
Boek bekijken

BOEK-VOOR-BARTJE

particulier

BOEK-VOOR-BARTJE uit Wijk bij Duurstede

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.