Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel boekenbalie.


 

[{:name=>'Peter ten Hoopen', :role=>'A01'}, {:name=>'Marleen Janssen Groesbeek', :role=>'A01'}] - Oh wat zijn we creatief

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: [{:name=>'Peter ten Hoopen', :role=>'A01'}, {:name=>'Marleen Janssen Groesbeek', :role=>'A01'}] - Oh wat zijn we creatief
Schrijver: [{:name=>'Peter ten Hoopen', :role=>'A01'}, {:name=>'Marleen Janssen Groesbeek', :role=>'A01'}]
Titel: Oh wat zijn we creatief
ISBN: 9789047001171
Uitgever: Atlas Contact, Uitgeverij
Bijzonderheid: Conditie: Als nieuw
Prijs: € 5,45
€ 2,95
Meer info Peter ten Hoopen & Marleen Janssen GroesbeekOH, WAT ZIJN WE CREATIEF!Het Grote Creativiteitsonderzoek bij ondernemend Nederland in samenwerking met het financieele dagbladDe auteurs van dit boek, tevens de initiatiefnemers van Het Grote Creativiteitsonderzoek, zijn op de grootste bedrijfsparadox van deze eeuw gestuit: bedrijven schreeuwen meer dan ooit om creativiteit en innovatie. Tegelijkertijd doen ze er alles aan om de creativiteit van hun medewerkers te blokkeren. Hoe kan dat? Wiens schuld is dat? En wat kunnen we doen om de creativiteit en innovatie weer aan te zwengelen? Welke rol speelt seksualiteit daarin, wat brengt je in 'flow' en wat schopt je eruit? Staat een hoger salaris garant voor meer creativiteit of moeten we het heel ergens anders zoeken? Dit zijn allemaal vragen die in Het Grote Creativiteitsonderzoek, en dus in dit boek, worden gewogen, geanalyseerd en becommentarieerd. Wijze woorden worden gesproken, menig beentje wordt gelicht. Alles vanuit het verlangen naar helderheid: hoe krijg je organisaties creatiever? Oh, wat zijn we creatief! is enerzijds een ode aan de creativiteit, anderzijds een alarmkreet.Voor iedereen die slimmer, creatiever, spannender wil zijn dan de rest, en voor iedereen die wil weten waarom zijn ondergeschikten nooit een goed idee hebben, is dit boekje een confronterende opfriscursus. het eerste grote creativiteitsonderzoek in Nederland.Peter ten Hoopen, senior consultant bij Trompenaars Hampden-Turner, adviseert bedrijven wereldwijd op het terrein van nationale en organisatiecultuur, leiderschap en creativiteit. Hij publiceerde in 2003 Geluk in zaken, gevolgd door De verlichte leider, dat dit jaar in sterk uitgebreide versie bij uitgeverij Wiley wordt uitgegeven als The Enlightened Leader, met Fons Trompenaars als coauteur. Marleen Janssen Groesbeek is coördinator Nieuwstafel Ondernemen & Beleggen bij Het Financieele Dagblad. Ze studeerde economie aan de Universiteit van Amsterdam en publiceerde in 2007 met Mieke Bello en Peter de Bruin een boek over leiderschap, Wie is de baas? Daarnaast heeft ze diverse boeken op haar naam staan over maatschappelijk verantwoord ondernemen.paperback, ca D 19,50ca 208 bladzijden, 13,5 x 21 cmnur 801, 765boeksoort: Areeds verschenen (augustus 2008)BUSINESS CONTACT, MANAGEMENT ALGEMEEN978904700117
Boek bekijken

boekenbalie uit Rotterdam

zakelijk

Logo boekenbalie

Als u op één van onze aanbiedingen klikt dan opent de aanbieding in onze webshop waar u het boek kan bestellen en afrekenen. Het is niet mogelijk boeken af te halen.
- Meer dan 500.000 boeken op voorraad in ons magazijn in Rotterdam.
- Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden.
- Stevig verpakt
- Verzendkosten €2,95. Gratis verzenden vanaf 40 euro of 4 boeken
- We verzenden ook naar België. Zendingen naar België kunnen er enkele dagen over doen.
- Alle boeken zijn met zorg gecontroleerd
Verder lezen

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.