Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekenprinses.


 

Stox, Geert - De ware aard van de marketeer. Waarom niet alleen de sterkste merken overwinnen

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Stox, Geert - De ware aard van de marketeer. Waarom niet alleen de sterkste merken overwinnen
Schrijver: Stox, Geert
Titel: De ware aard van de marketeer. Waarom niet alleen de sterkste merken overwinnen
ISBN: 9789077432358
Uitgever: Scriptum & Lannoo Campus, 2009
Bijzonderheid: 189 pp, paperback, in goede staat
Prijs: € 7,50
Meer info Het menselijk gedrag is hoofdzakelijk emotioneel terwijl de marketeer rationeel wil denken. Het klassieke marketingdenken is dus tegennatuurlijk. De marketeer raakt het noorden kwijt. Er is een muur van modellen en processen die de communicatie met de consument tegenhoudt. De klassieke marketeer denkt echter in rationele kaders. Hoe beïnvloedt de natuur van de marketeer de marketing? Hoe kan de marketeer opnieuw houvast creëren in marketing? Hoe beïnvloeden de principes van natuurlijke selectie het marketingdenken? Hoe onderscheiden natuurlijke en gedomesticeerde merken zich? Kunnen merken gecontroleerd worden? Overleven alleen de sterkste merken? Hoe belangrijk zijn diversiteit, variatie en convergentie? Is concurrentie goed of slecht? Hoe omgaan met de toenemende marktcomplexiteit?
Een boek boordevol voorbeelden en cases. Het menselijk gedrag is hoofdzakelijk emotioneel terwijl de marketeer rationeel wil denken. Het klassieke marketingdenken is dus tegennatuurlijk. De marketeer raakt het noorden kwijt. Net zoals in de natuur geldt in business de wet van 'survival of the fittest'. De ware aard van de marketeer onderzoekt de onderliggende wetmatigheden en past ze toe op marketing en merkbeheer. Wat is de betekenis van mijn merk voor de consument? Hoe kan ik me differentiëren? Hoe moet mijn merk vooruitgaan? Wat met natuurlijk gegroeide en gedomesticeerde merken, hoe maak ik mijn aanbod aantrekkelijk in inhoud en vorm, hoe kan ik positief inspelen op de context, hoe moet ik mijn aanbod laten evolueren in open markt en in nichemarkten, hoe kan mijn aanbod de permanente strijd overleven? Doorheen het proces van de natuurlijke evolutie heeft het menselijk brein een aantal merkwaardigheden ontwikkeld die zowel voor de consument als voor de marketeer van toepassing zijn. Hoe kan hij zijn aanpak en zijn aanbod versterken in een B2B- en B2C-markt zodat hij de concurrentiestrijd zal overleven? Het boek biedt de marketeer en alle geïnteresseerden een eenvoudig en helder houvast om mensgericht business op te bouwen die op korte en lange termijn zijn vruchten afwerpt. Het begin van een vernieuwd marketingdenken.
Boek bekijken

Boekenprinses uit Nuis

zakelijk
Verzending van boeken vindt plaats na ontvangst van de betaling. Ophalen is mogelijk na afspraak.
Wij reageren altijd binnen 24 uur na uw bestelling. Heeft u binnen deze tijd geen reactie ontvangen, dan is onze mail waarschijnlijk in de spambox terecht gekomen.
We verzenden via DPD. De tarieven voor thuisbezorging bedragen € 4,15 voor brievenbuspost, € 6,00 voor pakketten tot 1 kg en € 6,25 voor pakketten van 1 kg tot 10 kg. Voor pakketten is het mogelijk om deze af te halen bij een DPD parcelshop, bij pakketten tot 1 kg bedragen de verzendkosten dan € 5,00 en bij pakketten van meer dan 1 kg bedragen de verzendkosten dan € 5,25. Boeken worden standaard naar het huisadres gezonden, wilt u liever afhalen bij een parcelshop, dan dit graag bij de bestelling aangeven. Meerdere boeken ineens kopen scheelt verzendkosten.
De verzendkosten naar België bedragen € 7,00 thuisbezorgd.
Verzendkosten naar andere landen zijn op aanvraag.
Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen. Retourkosten zijn voor eigen rekening.
Verder lezen

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.