Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekenprinses.


 

Zee, H. van der; Strikwerda, H. - Changing business designs for the 21th century. Annual 2000. How to realize aspirational strategies

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Zee, H. van der; Strikwerda, H. - Changing business designs for the 21th century. Annual 2000. How to realize aspirational strategies
Schrijver: Zee, H. van der; Strikwerda, H.
Titel: Changing business designs for the 21th century. Annual 2000. How to realize aspirational strategies
ISBN: 9789043002189
Uitgever: Addison-Wesley, 2000
Bijzonderheid: 223 pp, paperback, in goede staat
Prijs: € 6,00
Meer info Markets in today's world are becoming much more efficient, as a result of globalization, liberalization, a changing political climate, standardization, better insight into capital productivity and, in particular, information and communications technology (ICT). Consequently, since the 1970s, value has been created increasingly by networks of companies and to a lesser extent by vertically integrated corporations.

These developments were answered by business transformations, slowly at first, then at a faster rate during the 1980s and 1990s However, these transformations did not result in revolutions. Today, with the rapidly growing importance of phenomena such as network esternalities and the sunk cost industry, it is clear that more fundamental changes are required; changes involving the whole of current business designs.

The business design concept contains assumptions about consumer behavior and the selection process concerning what clients to serve. It also addresses questions on the configuration and sourcing of resources, both internally and externally. This business design concept relates to the process of conducting business, without automatically focusing on a single firm. Business design is about entrepreneurship in a networked society, within the framework of a wide range of economic relationships, some of which have only recently emerged.

This book, Nolan, Norton & Co.'s second Annual, identifies the concept of business design, discusses it to reach an understanding of what is happening, and investigates the related implications for strategy development and new operating logic. After considering strategic options and possible business designs for a number of specific industries, the resulting implications are addressed with regard to the topics of leadership, business model migration, change management, the role of ICT in corporate strategy and management and the issue of governance.
Boek bekijken

Boekenprinses uit Nuis

zakelijk
Verzending van boeken vindt plaats na ontvangst van de betaling. Ophalen is mogelijk na afspraak.
Wij reageren altijd binnen 24 uur na uw bestelling. Heeft u binnen deze tijd geen reactie ontvangen, dan is onze mail waarschijnlijk in de spambox terecht gekomen.
We verzenden via DPD. De tarieven voor thuisbezorging bedragen € 4,15 voor brievenbuspost, € 6,00 voor pakketten tot 1 kg en € 6,25 voor pakketten van 1 kg tot 10 kg. Voor pakketten is het mogelijk om deze af te halen bij een DPD parcelshop, bij pakketten tot 1 kg bedragen de verzendkosten dan € 5,00 en bij pakketten van meer dan 1 kg bedragen de verzendkosten dan € 5,25. Boeken worden standaard naar het huisadres gezonden, wilt u liever afhalen bij een parcelshop, dan dit graag bij de bestelling aangeven. Meerdere boeken ineens kopen scheelt verzendkosten.
De verzendkosten naar België bedragen € 7,00 thuisbezorgd.
Verzendkosten naar andere landen zijn op aanvraag.
Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen. Retourkosten zijn voor eigen rekening.
Verder lezen

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.