Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel BoekenWO2.


 

Stas, Anja - Olifantenmarketing. Hoe het olifantje Kai-Mook een love brand werd.

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Stas, Anja - Olifantenmarketing. Hoe het olifantje Kai-Mook een love brand werd.
Schrijver: Stas, Anja
Titel: Olifantenmarketing. Hoe het olifantje Kai-Mook een love brand werd.
ISBN: 9789020992977
Uitgever: LannooCampus, Leuven
Bijzonderheid: Paperback, ingenaaid, 2010, 184 blz. Met foto's.
Prijs: € 10,00
Meer info In 2006 werd Anja Stas aangenomen als commercieel directeur van de Koninklijke Maatschappij voor Dierkunde Antwerpen (KMDA). In die hoedanigheid schreef ze het eerste commerciƫle plan ooit in de bestaansgeschiedenis van de KMDA. In Olifantenmarketing beschrijft Stas hoe dit plan een succesverhaal werd. Centraal staat de geboorte Kai-Mook, de eerste Belgische olifant, in de Antwerpse zoo. Stas vertrok vanuit een holistische marketingbenadering, waarbij zowel digitale media als offlinemedia en PR hun steentje bijdroegen. In vijf hoofdstukken ('de droom', 'het verhaal', 'de beleving', 'de partners' en 'de missie') overloopt de auteur de verschillende facetten van haar commercieel plan: de voorbereiding, de planning, de doelgroep, de pers... Rudy Broeckaert, de voorzitter van de KMDA schreef het voorwoord, Linda Van Elsacker, directeur onderzoek en ontwikkeling zorgde voor een nawoord. Een boeiende casestudy voor marketeers, dat tegelijk ook zelf lijkt te passen in het besproken plan.
Boek bekijken

BoekenWO2 uit Raalte

particulier

Logo BoekenWO2

Bij aankoop van 3 tot 5 boeken 10 % korting. Vanaf 6 boeken 20 % korting.

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.