Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel BoekenWO2.


 

Bon, Jan van - De USM-methode. Het standaard managementsysteem voor dienstverleners. In sneltreinvaart op weg naar service excellence.

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Bon, Jan van - De USM-methode. Het standaard managementsysteem voor dienstverleners. In sneltreinvaart op weg naar service excellence.
Schrijver: Bon, Jan van
Titel: De USM-methode. Het standaard managementsysteem voor dienstverleners. In sneltreinvaart op weg naar service excellence.
ISBN: 9789491710087
Uitgever: Inform-IT, Roden
Bijzonderheid: Gebonden, 2017, 172 blz. Met een index.
Prijs: € 18,00
Meer info Een gestructureerde benadering van een serviceorganisatie baant de weg naar service excellence en daarmee naar tevreden klanten. Met welke structuur komt de manager in control van de organisatie, werkwijze en prestaties? Welke benadering creëert rust en ruimte voor innovatie?

De oplossing is even simpel als doeltreffend: werk niet vanuit practices (voorbeelden van hoe anderen hun taak uitvoeren), maar start bij de basis met heldere principes. Werk van daaruit stap voor stap naar die practices toe. Die aanpak vergt een methode. De USM-methode is door de Stichting SURVUZ ontwikkeld als standaard managementsysteem voor serviceorganisaties.

USM (Universeel Service Management) is in te zetten bij alle dienstverlenende organisaties, zoals zorg, overheid, financiën, ICT, onderwijs, telecombedrijven, etc. De methode biedt een eenvoudige, gestandaardiseerde en snel leerbare werkwijze, gebaseerd op bedrijfskundige principes. Dit boek presenteert die principes en de praktische instrumenten die daaruit zijn voortgekomen.
Boek bekijken

BoekenWO2 uit Raalte

particulier

Logo BoekenWO2

Bij aankoop van 3 tot 5 boeken 10 % korting. Vanaf 6 boeken 20 % korting.

De verkoper zal binnen 3 werkdagen contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.