Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel boekmakelaar.
Strong, Brad - Creating Game Art for 3D Engines + CD
De vraag gaat over de volgende titel:
Afbeelding: | |
---|---|
Schrijver: | Strong, Brad |
Titel: | Creating Game Art for 3D Engines + CD |
ISBN: | 9781584505488 |
Uitgever: | Charles River Media |
Bijzonderheid: | 2007, 313 pp., paperback. NIEUWSTAAT |
Prijs: | € 39,50 |
Meer info | Nieuwstaat. Learn how to create commercial-quality game art and make it come alive in a 3D engine! "Creating Game Art for 3D Engines" is the ideal guide for the serious student or aspiring animator who wants to learn how to create and successfully export game art, from simple shapes to full-blown characters. Using Autodesk® 3ds Max® to generate models and animations, and Torque as the 3D game engine, the book provides step-by-step instructions on how to model, unwrap, texture, rig, export, and script all of the essential art assets required for a game. Unlike other books that cover only art creation, Creating Game Art for 3D Engines teaches you how to create art specifically with the game engine in mind. All of the principles and techniques are universal and can be applied to any 3D software or game engine. Get ready to make your game ideas a reality! On the CD: -Sample characters and weapons -Sample pickups and script files -Screen captured movie tutorials -Trial version of the Torque Game Engine |
Boek bekijken |
Betaling met paypal is mogelijk.
Afhalen van boeken in overleg.
Na één dag geen antwoord, kijk dan in je spambox.
Afhalen van boeken in overleg.
Na één dag geen antwoord, kijk dan in je spambox.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.