Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.


 

Thomassen, Jean-Pierre, Haan, Eric de - Service excellence - werken aan excellente klantgerichtheid en uitzonderlijke klantbeleving met het Service Excellence Model

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Thomassen, Jean-Pierre, Haan, Eric de - Service excellence - werken aan excellente klantgerichtheid en uitzonderlijke klantbeleving met het Service Excellence Model
Schrijver: Thomassen, Jean-Pierre, Haan, Eric de
Titel: Service excellence - werken aan excellente klantgerichtheid en uitzonderlijke klantbeleving met het Service Excellence Model
ISBN: 9789462760998
Uitgever: Vakmedianet Management B.V.
Bijzonderheid: 2016 250pp Gebonden
Prijs: € 52,95
Gratis
Meer info

Flaptekst

'Service excellence' is STIMA Marketing Book of the Year 2016 geworden en in de top 3 geëindigd van de PIM Marketing Literatuurprijs 2016.Een emotionele connectie met klanten ontwikkel je door ze een uitzonderlijkeklantbeleving te bieden. Klanten steeds weer weten te boeien en aan jeorganisatie binden. Het is dé onderscheidende succesfactor - zowel voor hetbedrijfsleven als voor overheids-, zorg- en non-profitinstellingen. Noodzakelijke voorwaarde: Service Excellence. Het werken aan een excellente klantgerichtheid tot in de haarvaten van de organisatie. Dag in dag uit. Dit boek laat zien hoe je dat bereikt vanuit het management- en organisatieperspectief.Raamwerk is het nieuwe Europese Service Excellence Model. Aan de hand vande negen bouwstenen van dit model - luisteren naar klanten * visie, missie enstrategie * leiderschap * cultuur * klantbelevingsontwerp * HRM * processenen structuur * klantfeedback * innovatie - krijgt u diepgaand inzicht in hoe tebouwen aan een Service excellence organisatie.Het boek bevat ruim 130 praktijkvoorbeelden, 9 uitgebreide praktijkcases en confronterende checklists, daarmee is het dé roadmap naar Service Excellence.STIMA Marketing Book of the Year 2016!De jury over Service Excellence: Het boek heeft iets Kotleriaans : stevig model, negen invalshoeken die voortdurend interageren met elkaar, met talrijke korte en duidelijke voorbeelden en cases. Met nadenklijstjes, waarmee je direct aan de slag kunt. Met marketing in een leidende en stuwende rol, maar met veel respect voor de andere functies in het bedrijf.Over de auteursJean-Pierre Thomassen en Eric de Haan zijn specialisten op het terrein va service excellence. Jean-Pierre Thomassen begeleidt ambitieuzeorganisaties die geen genoegen nemen met louter 'tevreden' klanten. Van zijn hand verschenen eerder boeken als Waardering door Klanten, Klanttevredenheid: de Zin en Onzin en De Customer Delight Strategie. Eric de Haan is voorzitter van Stichting Gouden Oor en initiator van de Gouden Oor Awards. Hij schreef onder meer De Tao van Service en ontwikkelde het spel ServiceGuru.

Boek bekijken

Boekstra uit Nijverdal

zakelijk

Logo Boekstra

Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.