Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.


 

Bob, Clifford (Duquesne University, Pittsburgh) - The Marketing of Rebellion - Insurgents, Media, and International Activism

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Bob, Clifford (Duquesne University, Pittsburgh) - The Marketing of Rebellion - Insurgents, Media, and International Activism
Schrijver: Bob, Clifford (Duquesne University, Pittsburgh)
Titel: The Marketing of Rebellion - Insurgents, Media, and International Activism
ISBN: 9780521607865
Uitgever: Cambridge University Press
Bijzonderheid: 2005 256pp Paperback / softback
Prijs: € 41,60
Gratis
Meer info

Flaptekst

How do a few Third World political movements become global causes célèbres, while most remain isolated? This book rejects dominant views that needy groups readily gain help from selfless nongovernmental organizations (NGOs). Instead, they face a Darwinian struggle for scarce resources where support goes to the savviest, not the neediest.

Boek bekijken

Boekstra uit Nijverdal

zakelijk

Logo Boekstra

Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.