Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.
Bailer, Jana, Luppold, Stefan, Metzger, Maximilian, Mollenschott, Max - Strategischer Erfolg durch User Experience und Mixed Reality: Management-Ansätze für die Live-Kommunikation - Studienreihe Messemanagement: Band 4
De vraag gaat over de volgende titel:
Schrijver: | Bailer, Jana, Luppold, Stefan, Metzger, Maximilian, Mollenschott, Max |
---|---|
Titel: | Strategischer Erfolg durch User Experience und Mixed Reality: Management-Ansätze für die Live-Kommunikation - Studienreihe Messemanagement: Band 4 |
ISBN: | 9783946589204 |
Uitgever: | Haag, Patrick |
Bijzonderheid: | 2019 260pp Paperback / softback |
Prijs: |
€ 39,00
Gratis
|
Meer info | Flaptekst User Experience ist ein wesentlicher Erfolgsfaktor für digitale Geschäftsmodelle, da sie das Nutzerverhalten signifikant beeinflusst ¿ ebenso wie die Markenwahrnehmung, das Empfehlungsverhalten sowie die Kundenbindung. Mixed Reality ist die Verbindung von Augmented Reality (AR) und Virtual Reality (VR) ¿ und wichtiges Element im Kontext der digitalen Transformation. |
Boek bekijken |
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten België 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.