Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.


 

Roßberger, Thomas - Alignment and Coordination of Customer Segmentation, Distribution Channel Segmentation and Overall Strategy of the Firm. A Qualitative Study on Sporting Goods Industry - A Qualitative Study on Sporting Goods Industry

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Roßberger, Thomas - Alignment and Coordination of Customer Segmentation, Distribution Channel Segmentation and Overall Strategy of the Firm. A Qualitative Study on Sporting Goods Industry - A Qualitative Study on Sporting Goods Industry
Schrijver: Roßberger, Thomas
Titel: Alignment and Coordination of Customer Segmentation, Distribution Channel Segmentation and Overall Strategy of the Firm. A Qualitative Study on Sporting Goods Industry - A Qualitative Study on Sporting Goods Industry
ISBN: 9783736990340
Uitgever: Cuvillier Verlag
Bijzonderheid: 2015 152pp Paperback / softback
Prijs: € 39,00
Gratis
Meer info

Annotatie

The modern term of segmentation in marketing and sales can be observed in markets all over the world. In many established European markets a hyper-segmentation (Perez, 2008; Berghoff, 2007) is surpassing this development already. The term of hyper-segmentation expresses the tendency of a market allo

Flaptekst

The modern term of segmentation in marketing and sales can be observed in markets all over the world. In many established European markets a hyper-segmentation (Perez, 2008; Berghoff, 2007) is surpassing this development already. The term of hyper-segmentation expresses the tendency of a market allocation in too many subsegments or small niches. Facing a highly competitive market environment, producers are confronted with limited or declining market shares as well as constant pressure on product prices and costs. ¿Blue Oceans¿ (Kim & Mauborgne, 005), thestill unexploited markets, are the desire of any sales oriented company. Discovering these Blue Oceans is demanding and entering them requires a considerable initial funding.

Boek bekijken

Boekstra uit Nijverdal

zakelijk

Logo Boekstra

Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten België 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.