Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.


 

Boer, Ruud - Brand Design - Het standaardwerk voor het bouwen van merken

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Boer, Ruud - Brand Design - Het standaardwerk voor het bouwen van merken
Schrijver: Boer, Ruud
Titel: Brand Design - Het standaardwerk voor het bouwen van merken
ISBN: 9789043039598
Uitgever: Pearson Benelux B.V.
Bijzonderheid: 2022 Gebonden
Prijs: € 46,50
Gratis
Meer info

Flaptekst

Met de introductie van dit boek in 2002 heeft Ruud Boer het begrip Brand Design in Nederland op de kaart gezet bij marketingopleidingen en -professionals. Zijn Brand Design-model heeft inmiddels ruim 30.000 marketeers geholpen bij het vormen en vormgeven van merken.

Deze zevende editie is weer helemaal actueel met bondige theorie, veel praktijkvoorbeelden van fysieke en digitale merkuitingen, overzichtelijke modellen en makkelijk leesbare tekst. Nieuw zijn de twintig Mini-Cases waarin Register Marketeers je een kijkje achter de schermen geven.

Het boek wordt geleverd met een toegangscode voor MyLab: een online leeromgeving met ondersteunend studie- en lesmateriaal voor zowel studenten als docenten. Je vindt hier onder andere het volledige boek in digitale vorm (eText), een begrippentrainer, oefeningen, modellen, cases en handige checklists.

‘Het standaardwerk voor het bouwen van merken.’ Harry van Delft – Associate Professor Agrifood Marketing at HAS University

‘Fantastisch dat we een autoriteit hebben die ons zo treffend en praktisch toelicht hoe strategische marketingprincipes kunnen worden verbeeld.’ Luuk Ros – Hoofdredacteur Marketingfacts

‘Interessant voor iedere marketeer.’ MarketingTribune

Ruud Boer RM

Ruud Boer is Register Marketeer (RM) en was als marketeer verantwoordelijk voor de mooie merken Bols, Red Band, Venco, Reebok, LU en Liga. Sinds 1998 is hij directeur en partner van de Bataafsche Teeken Maatschappij. Met dit Rotterdamse Brand Design-bureau helpt hij b2b- en b2c-merken om te groeien vanuit merkstrategie en vormgeving. Hij is bestuurslid van de NIMA Brand Design Community, geeft les bij de Beeckestijn Business School, verzorgt workshops en geeft lezingen in binnen- en buitenland.

Boek bekijken

Boekstra uit Nijverdal

zakelijk

Logo Boekstra

Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.