Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.
Quesenberry, Keith A. - Social Media Strategy - Marketing, Advertising, and Public Relations in the Consumer Revolution
De vraag gaat over de volgende titel:
Afbeelding: |
![]() |
---|---|
Schrijver: | Quesenberry, Keith A. |
Titel: | Social Media Strategy - Marketing, Advertising, and Public Relations in the Consumer Revolution |
ISBN: | 9781538138175 |
Uitgever: | Rowman & Littlefield |
Bijzonderheid: | 2020 492pp Paperback / softback |
Prijs: |
€ 82,30
Gratis
|
Meer info | Flaptekst Social Media Strategy: Marketing, Advertising and Public Relations in the Consumer Revolution, Third Edition is a blueprint for the practice of marketing communications, advertising and public relations in a digital world where the consumer has taken control. |
Boek bekijken |
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.