Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.


 

Yorgov, Ivaylo - The New Customer Experience Management - Why and How the Companies of the Future Address Their Customers' Needs Proactively

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Yorgov, Ivaylo - The New Customer Experience Management - Why and How the Companies of the Future Address Their Customers' Needs Proactively
Schrijver: Yorgov, Ivaylo
Titel: The New Customer Experience Management - Why and How the Companies of the Future Address Their Customers' Needs Proactively
ISBN: 9781032313412
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
Bijzonderheid: 2022 136pp Paperback / softback
Prijs: € 42,40
Gratis
Meer info

Flaptekst

A comprehensive guide to a burgeoning field, this book shows how to design and implement a future-proof post-sales service program focused on proactively addressing customers' needs in a personalized way.

Boek bekijken

Boekstra uit Nijverdal

zakelijk

Logo Boekstra

Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.