Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.
Yorgov, Ivaylo - The New Customer Experience Management - Why and How the Companies of the Future Address Their Customers' Needs Proactively
De vraag gaat over de volgende titel:
Afbeelding: | |
---|---|
Schrijver: | Yorgov, Ivaylo |
Titel: | The New Customer Experience Management - Why and How the Companies of the Future Address Their Customers' Needs Proactively |
ISBN: | 9781032313412 |
Uitgever: | Taylor & Francis Ltd |
Bijzonderheid: | 2022 136pp Paperback / softback |
Prijs: |
€ 42,40
Gratis
|
Meer info | Flaptekst A comprehensive guide to a burgeoning field, this book shows how to design and implement a future-proof post-sales service program focused on proactively addressing customers' needs in a personalized way. |
Boek bekijken |
Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.