Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.
Burgess, Cheryl, Burgess, Mark - The New Marketing - How to Win in the Digital Age
De vraag gaat over de volgende titel:
Afbeelding: | |
---|---|
Schrijver: | Burgess, Cheryl, Burgess, Mark |
Titel: | The New Marketing - How to Win in the Digital Age |
ISBN: | 9781526490100 |
Uitgever: | SAGE Publications Ltd |
Bijzonderheid: | 2020 288pp Paperback / softback |
Prijs: |
€ 47,80
Gratis
|
Meer info | Flaptekst The New Marketing, with contributions spanning CMO trailblazers to martech disruptors, behavioral economics luminaries at Yale to leading marketing thinkers at Kellogg and Wharton, is the GPS for navigating in a digital world and moves the craft of marketing through the forces of marketing transformation. |
Boek bekijken |
Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.