Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.
Payne, Adrian (Professor, University of New South Wales, Sydney), Frow, Pennie (Professor, University of Sydney) - Strategic Customer Management - Integrating Relationship Marketing and CRM
De vraag gaat over de volgende titel:
Afbeelding: | |
---|---|
Schrijver: | Payne, Adrian (Professor, University of New South Wales, Sydney), Frow, Pennie (Professor, University of Sydney) |
Titel: | Strategic Customer Management - Integrating Relationship Marketing and CRM |
ISBN: | 9781107649224 |
Uitgever: | Cambridge University Press |
Bijzonderheid: | 2013 542pp Paperback / softback |
Prijs: |
€ 63,70
Gratis
|
Meer info | Flaptekst The first textbook to integrate relationship marketing and CRM for a clear roadmap to excellent customer management. Its up-to-date coverage includes technological issues, digital marketing and social media. Current examples and case studies from around the world connect theory with global practice. |
Boek bekijken |
Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.