Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.
Dawson, Charlie, Meehan, Sean - The Customer Copernicus - How to be Customer-Led
De vraag gaat over de volgende titel:
Afbeelding: | |
---|---|
Schrijver: | Dawson, Charlie, Meehan, Sean |
Titel: | The Customer Copernicus - How to be Customer-Led |
ISBN: | 9780367564636 |
Uitgever: | Taylor & Francis Ltd |
Bijzonderheid: | 2021 218pp Paperback / softback |
Prijs: |
€ 41,20
Gratis
|
Meer info | Flaptekst Based on in-depth interviews and stories from leaders of some of the leading organisations in the world, including easyJet, DBS, Handelsbanken, O2, and Sky, this book describes not only how organisations can become more customer-led (which is where most books stop), but how to address the trickiest growth challenges. |
Boek bekijken |
Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.