Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.
Peluso, Alessandro Maria - Consumer Satisfaction - Advancements in Theory, Modeling, and Empirical Findings
De vraag gaat over de volgende titel:
Afbeelding: | |
---|---|
Schrijver: | Peluso, Alessandro Maria |
Titel: | Consumer Satisfaction - Advancements in Theory, Modeling, and Empirical Findings |
ISBN: | 9783034306362 |
Uitgever: | Peter Lang AG, Internationaler Verlag der Wissenschaften |
Bijzonderheid: | 2011 173pp Paperback / softback |
Prijs: |
€ 66,20
Gratis
|
Meer info | Annotatie Consumer satisfaction is one of the most widely investigated topics in marketing research. Yet, despite the huge research efforts invested in this area, what satisfaction really is, how it can be measured and improved, and how it impacts consumer behavior and firm performances remain unclear. This b Flaptekst Consumer Satisfaction |
Boek bekijken |
Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.