Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.
Almeida, Felipe - A Psychological-Institutional Approach to Consumers’ Decision Making
De vraag gaat over de volgende titel:
Afbeelding: | |
---|---|
Schrijver: | Almeida, Felipe |
Titel: | A Psychological-Institutional Approach to Consumers’ Decision Making |
ISBN: | 9783631635056 |
Uitgever: | Peter Lang AG |
Bijzonderheid: | 2011 140pp Gebonden |
Prijs: |
€ 49,60
Gratis
|
Meer info | Annotatie This study combines psychological fundamentals with Institutional Economics in order to understand relevant aspects of consumers' decision making and firms' behaviors in pursuit of benefiting from that knowledge. This study emphasizes that psychological fundamentals can offer more analytical insight Flaptekst A Psychological-Institutional Approach to Consumers' Decision Making |
Boek bekijken |
Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten België 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten België 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.