Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.
Collins, Hilary (University of the West of Scotland, UK) - Creative Research - The Theory and Practice of Research for the Creative Industries
De vraag gaat over de volgende titel:
Afbeelding: |
![]() |
---|---|
Schrijver: | Collins, Hilary (University of the West of Scotland, UK) |
Titel: | Creative Research - The Theory and Practice of Research for the Creative Industries |
ISBN: | 9781474247085 |
Uitgever: | Bloomsbury Publishing PLC |
Bijzonderheid: | 2018 224pp Paperback / softback |
Prijs: |
€ 48,30
Gratis
|
Meer info | Annotatie Creative Research helps readers define their research problem, decide on an appropriate research process and then undertake the project. Throughout the book, Hilary Collins introduces and analyzes different techniques and procedures for collecting and analyzing a variety of data. The skills necessar |
Boek bekijken |
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.