Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.
Fishman, Charles - The Wal-Mart Effect - How an Out-of-town Superstore Became a Superpower
De vraag gaat over de volgende titel:
Afbeelding: | |
---|---|
Schrijver: | Fishman, Charles |
Titel: | The Wal-Mart Effect - How an Out-of-town Superstore Became a Superpower |
ISBN: | 9780141019796 |
Uitgever: | Penguin Books Ltd |
Bijzonderheid: | 2007 336pp Paperback / softback |
Prijs: |
€ 22,85
Gratis
|
Meer info | Flaptekst Takes us into the heart of the biggest company on earth, ever, to show how the 'Wal-Mart effect' shapes lives everywhere, whether for cleaners in America, bicycle-makers in China or salmon farmers in Chile. The author asks: how did a shop manage to do all this? And what will the ultimate cost of low prices be? |
Boek bekijken |
Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.