Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.
Du Plessis, Erik - The Branded Mind - What Neuroscience Really Tells Us About the Puzzle of the Brain and the Brand
De vraag gaat over de volgende titel:
Afbeelding: | |
---|---|
Schrijver: | Du Plessis, Erik |
Titel: | The Branded Mind - What Neuroscience Really Tells Us About the Puzzle of the Brain and the Brand |
ISBN: | 9780749461256 |
Uitgever: | Kogan Page Ltd |
Bijzonderheid: | 2011 272pp Gebonden |
Prijs: |
€ 42,40
Gratis
|
Meer info | Annotatie Investigates the advances in brain science and how it affects marketing theories Flaptekst Explore the developments in neuroscience and neuromarketing, and how brain science can contribute to marketing and brand building strategies, including personality, consumer behaviour, decision making and market segmentation. |
Boek bekijken |
Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.