Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.


 

Bianchi, Anna (University of Warsaw, Poland) - Driving Consumer Engagement in Social Media - Influencing Electronic Word of Mouth

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Bianchi, Anna (University of Warsaw, Poland) - Driving Consumer Engagement in Social Media - Influencing Electronic Word of Mouth
Schrijver: Bianchi, Anna (University of Warsaw, Poland)
Titel: Driving Consumer Engagement in Social Media - Influencing Electronic Word of Mouth
ISBN: 9780367613105
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
Bijzonderheid: 2020 182pp Gebonden
Prijs: € 162,00
Gratis
Meer info

Flaptekst

Summarizing the extant research on marketing communications, social media and word of mouth, this book clarifies terms often incorrectly and interchangeably used by scholars and marketers and provides principles of effective marketing communications in social media for different brand types and in different geographic markets.

Boek bekijken

Boekstra uit Nijverdal

zakelijk

Logo Boekstra

Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.