Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.


 

Bayle-Tourtoulou, Anne-Sophie (HEC, Paris), Badoc, Michel (HEC, Paris) - The Neuro-Consumer - Adapting Marketing and Communication Strategies for the Subconscious, Instinctive and Irrational Consumer's Brain

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Bayle-Tourtoulou, Anne-Sophie (HEC, Paris), Badoc, Michel (HEC, Paris) - The Neuro-Consumer - Adapting Marketing and Communication Strategies for the Subconscious, Instinctive and Irrational Consumer's Brain
Schrijver: Bayle-Tourtoulou, Anne-Sophie (HEC, Paris), Badoc, Michel (HEC, Paris)
Titel: The Neuro-Consumer - Adapting Marketing and Communication Strategies for the Subconscious, Instinctive and Irrational Consumer's Brain
ISBN: 9780367895907
Uitgever: Taylor & Francis Ltd
Bijzonderheid: 2020 322pp Gebonden
Prijs: € 86,50
Gratis
Meer info

Flaptekst

This book explains the subconscious behaviour of the neuro-consumer and shows how companies are using these findings to cast light on their own consumers’ behaviour. It is an essential companion to marketers and brand strategists interested in neuroscience, and vital reading for any advanced student or researcher in this area.

Boek bekijken

Boekstra uit Nijverdal

zakelijk

Logo Boekstra

Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.