Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.
Kimmel, Allan J. (Professor of Marketing, ESCP Europe Business School) - Connecting With Consumers - Marketing For New Marketplace Realities
De vraag gaat over de volgende titel:
Afbeelding: |
![]() |
---|---|
Schrijver: | Kimmel, Allan J. (Professor of Marketing, ESCP Europe Business School) |
Titel: | Connecting With Consumers - Marketing For New Marketplace Realities |
ISBN: | 9780199556502 |
Uitgever: | Oxford University Press |
Bijzonderheid: | 2010 352pp Gebonden |
Prijs: |
€ 104,50
Gratis
|
Meer info | Flaptekst These are exciting times for business marketing professionals, yet the challenges imposed by ongoing social and technological developments are daunting. This book calls on marketers to make a choice: embrace the ongoing changes as opportunities for reshaping relationships with consumers, or cling to the past at the risk of becoming irrelevant. |
Boek bekijken |
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.