Stel een vraag
Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.
Rivkin, Steve, Sutherland, Fraser, Trout, Jack - The Making of a Name - The Inside Story of the Brands We Buy
De vraag gaat over de volgende titel:
Afbeelding: | |
---|---|
Schrijver: | Rivkin, Steve, Sutherland, Fraser, Trout, Jack |
Titel: | The Making of a Name - The Inside Story of the Brands We Buy |
ISBN: | 9780195168723 |
Uitgever: | Oxford University Press Inc |
Bijzonderheid: | 2004 286pp Gebonden |
Prijs: |
€ 39,70
Gratis
|
Meer info | Flaptekst Shows how and why brand names make their place in language. This book shows how brand names differ from other names, and what goes into making a good name good and a bad name terrible. Giving both a history of brand naming and a how-to, with insights into the business of brand naming, this work is useful for those interested in owned words. |
Boek bekijken |
Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.
De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.