Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.


 

Bell - Making Sense of Data in the Media

De vraag gaat over de volgende titel:

Schrijver: Bell
Titel: Making Sense of Data in the Media
ISBN: 9781526447197
Uitgever: SAGE Publications Ltd
Bijzonderheid: 2019 272pp Gebonden
Prijs: € 129,80
Gratis
Meer info

Flaptekst

Through a series of examples of statistics in the media, this book shows you how to critically assess the presentation of data in the media, to identify what is significant and to sort verifiable conclusions from misleading claims.

Boek bekijken

Boekstra uit Nijverdal

zakelijk

Logo Boekstra

Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.