Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.


 

Leeuwen, S. van - Zorgmarketing in de praktijk - succesvol invoeren van marketing in de gezondheidszorg

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Leeuwen, S. van - Zorgmarketing in de praktijk - succesvol invoeren van marketing in de gezondheidszorg
Schrijver: Leeuwen, S. van
Titel: Zorgmarketing in de praktijk - succesvol invoeren van marketing in de gezondheidszorg
ISBN: 9789023243250
Uitgever: Uitgeverij Van Gorcum B.V.
Bijzonderheid: 2007 159pp Paperback / softback
Prijs: € 39,50
Gratis
Meer info

Flaptekst

Door toenemende marktwerking en kritischer wordende consumenten wordt ‘marketing’ steeds belangrijker voor organisaties in de gezondheidszorg. Zorgaanbieders moeten concurreren en nog beter inspelen op de wensen en behoeften van zakelijke en particuliere klanten. Zorgmarketing is daarbij een onmisbaar hulpmiddel. In 'Zorgmarketing in de praktijk' passeren een groot aantal marketingthema’s de revue. Het boek geeft een actueel beeld van de stand van zaken van marketing in de gezondheidszorg en de uitdagingen waarvoor zorgaanbieders zich gesteld zien. 'Zorgmarketing in de praktijk' bevat praktische handvatten voor het opstellen en invoeren van een marketingstrategie. Het boek legt de link tussen theorie en praktijk, tussen strategie en implementatie en tussen denken en doen, en helpt zorgorganisaties om marktgerichter, klantgerichter en succesvoller te worden. Het boek bevat meer dan honderd marketingvoorbeelden van een breed scala aan zorgverleners. 'Zorgmarketing in de praktijk' is bestemd voor iedereen die zich bezighoudt of te maken krijgt met het opstellen en uitvoeren van marketingplannen in de gezondheidszorg. Het boek biedt tal van nuttige inzichten en tips, en is zeer geschikt voor studenten in het hbo en wo. Sjors van Leeuwen is directeur van Indora Managementadvies en actief als onafhankelijk marketingadviseur in de gezondheidszorg. Hij begeleidt zorginstellingen bij het opstellen en uitvoeren van marketing-, CRM- en E-business-strategieën. Hij is verbonden aan verschillende opleidingsinstituten en initiatiefnemer van het Zorgmarketingplatform.Mooie recensie van Zorgmarketing in de praktijkRecensie Peter Vermeulen op managementboek.nl

Boek bekijken

Boekstra uit Nijverdal

zakelijk

Logo Boekstra

Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten België 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.