Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.


 

Reijnders, Erik, Laat, Conny de, Hogendoorn, Marius - Basisboek interne communicatie - Aanpak en achtergronden

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Reijnders, Erik, Laat, Conny de, Hogendoorn, Marius - Basisboek interne communicatie - Aanpak en achtergronden
Schrijver: Reijnders, Erik, Laat, Conny de, Hogendoorn, Marius
Titel: Basisboek interne communicatie - Aanpak en achtergronden
ISBN: 9789023257721
Uitgever: Uitgeverij Koninklijke Van Gorcum BV
Bijzonderheid: 2021 176pp Paperback / softback
Prijs: € 33,00
Gratis
Meer info

Flaptekst

In het Basisboek interne communicatie maak je kennis met de essentie van interne communicatie. Het is eveneens een praktisch bruikbaar fundament om de communicatie in een organisatie (-onderdeel) te verbeteren. Interne communicatie is voor veel organisaties een aandachtspunt in het beleid. Terecht, want intern je zaakjes op orde hebben is een belangrijke voorwaarde om extern (nog) beter te kunnen presteren.

Deze herziene, negende editie van het Basisboek is opgebouwd uit drie delen.
Deel I beschrijft de context door een kennismaking met organisaties en veranderingen daarbinnen.
Deel II besteedt aandacht aan de communicatie in organisaties en aan twee visies op interne communicatie. Vervolgens komen in deel III vier aspecten aan de orde:

- Onderzoek naar interne communicatie
- Communicatie bij verandering
- Naar een communicatieve organisatie
- De IC-professional in een communicatieve organisatie.

Ook de interne communicatie bij het werken-op-afstand krijgt aandacht in deze editie.

Het Basisboek interne communicatie is vooral bestemd voor studenten Communicatie en cursisten van uiteenlopende beroepsopleidingen. Maar het is ook goed bruikbaar voor communicatieprofessionals die willen weten hoe interne communicatie kan bijdragen aan het communicatiebeleid.

Als een ‘tweede scherm’ hoort bij het boek een uitgebreide website: www.vangorcumstudie.nl. Docenten en studenten vinden daar aanvullend materiaal, waarnaar in het boek regelmatig wordt verwezen. Denk aan casuïstiek, verhelderende artikelen,(links naar) filmpjes, checklists en handige modellen, alle gerangschikt per hoofdstuk. U kunt gratis een account aanmaken om toegang te krijgen tot het materiaal.

Erik Reijnders schreef het boek ditmaal samen met Marius Hogendoorn en Conny de Laat, specialisten op deelgebieden van interne communicatie.

Boek bekijken

Boekstra uit Nijverdal

zakelijk

Logo Boekstra

Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.