Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.


 

Stamsnijder, P. - Het merk is dood, leve het merk - rebranding: meesterwerk of mislukking

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Stamsnijder, P. - Het merk is dood, leve het merk - rebranding: meesterwerk of mislukking
Schrijver: Stamsnijder, P.
Titel: Het merk is dood, leve het merk - rebranding: meesterwerk of mislukking
ISBN: 9789052616322
Uitgever: Academic service
Bijzonderheid: 2008 152pp Paperback / softback
Prijs: € 33,50
Gratis
Meer info

Flaptekst

Merken komen en merken gaan. Het veranderen van naam, huisstijl enmerkwaarden komt steeds vaker voor. Lay's was ooit Smith's, TPG Post werd TNT Post en Postbank wordt ING. Maar hoe spectaculair ook, rebranding is geen sinecure want de kosten zijn hoog en de afbreukrisico's groot.Het managen van een merk is moeilijker dan ooit.Hoe kun je jezelf opnieuw uitvinden en tegelijkertijd blijven wie je bent?Het merk is dood, leve het merk geeft de nieuwste visie op merken en ondernemen. Het merk zoals we dat kennen is verleden tijd. Rebranding is meer dan een cosmetische operatie. Stamsnijder stelt dat zonder een duidelijke visie en strategie een merkwissel al gauw lachwekkend wordt.Dit boek is geschreven voor ondernemers, managers, marketeers, strategen,reclamemakers, ontwerpers, onderzoekers en ieder ander die er alles aan doet om zijn merk actueel te houden.

Boek bekijken

Boekstra uit Nijverdal

zakelijk

Logo Boekstra

Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.