Stel een vraag

Met het formulier hier onder kunt u contact op nemen met boekwinkel Boekstra.


 

Arendonk, Eric van, Polderman, Adriaan, Smit, Karel - Neuromarketing - maximale impact met marketing en communicatie

De vraag gaat over de volgende titel:

Afbeelding: Arendonk, Eric van, Polderman, Adriaan, Smit, Karel - Neuromarketing - maximale impact met marketing en communicatie
Schrijver: Arendonk, Eric van, Polderman, Adriaan, Smit, Karel
Titel: Neuromarketing - maximale impact met marketing en communicatie
ISBN: 9789462200050
Uitgever: Academic service
Bijzonderheid: 2013 Paperback / softback
Prijs: € 26,95
Gratis
Meer info

Flaptekst

Ons onderbewustzijn bepaalt voor 95 procent ons gedrag. Nieuwe technieken uit demedische wetenschappen maken het mogelijk om deze processen in het brein zichtbaar te maken. Ineens zien we waarom consumenten doen wat ze doen en hoemerken en marketingcommunicatie bepaalde emoties activeren. Neuromarketinglaat zien dat emoties zichtbaar en oproepbaar zijn.Dit boek biedt need to know-informatie voor merkenbouwers en iedereen die zichprofessioneel bezighoudt met communicatie. Kennis van neuromarketing zal merkensterker maken en communicatie effectiever. Daarnaast is het ook nog eens boeiendom te lezen wat er zich in je hersenpan afspeelt.De marketeer die niet leert, zorgt niet goed voor 'zijn' merk en de klanten van het merk. We moeten blijven leren over die intrigerende consument. Hoe grillig, onvoorspelbaar en adaptief die ook is! Daarom is het fascinerend om juist te leren hoe ons brein werkt. Het merk laden verdient constante aandacht, voeding en zorg. Dit boek verschaft ons inzichten in de manier waarop merken laden beter kan. Een must read voor hen die het versterken van de betekenis, de kracht en de waarde(n) van het merk echt tot hun verantwoordelijkheid maken. En niet alleen vanuit economische motieven, maar ook vanuit de opvatting dat een sterk merk wordt gemaakt en onderhouden door 'rentmeesters' die hun werkelijke uitbetaling in de toekomst behoren te krijgen. Jacques Kuyf, CEO - FD MediagroepNeuromarketing is een game changer. Niet de zoveelste buzz en moneymaker voorzelf uitgeroepen marketinggoeroes. In dit boek wordt haarfi jn en met interessantevoorbeelden uitgelegd waarom dat zo is en waarom neuromarketing onze modellenover hoe klanten denken en beslissen letterlijk op hun kop zet. Eric, Karel en Adriaan:schitterend werk met dit volledige en toegankelijke boek!Marc Van de Perre, managing partner Interface Marketing en auteur van Ken uw Klant:klantwaardemanagement als motor voor uw marketingMet het toepassen van neurosciencetechnieken krijgen marketing en marktonderzoekonmiskenbaar een nieuwe dimensie die communicatie en productontwikkelingeffectiever en doeltreffender kan helpen inzetten. Karel Smit, Adriaan Poldermanen Eric van Arendonk zetten met dit boek de ontwikkelingen op een rijtje en geven treffend aan dat de combinatie van de nieuwste neurotechnieken met bewezenonderzoeksmethoden verrassende nieuwe inzichten oplevert die het vak van demarketeer op een hoger plan tillen. Een must read voor wie bij wil blijven in een zichsnel ontwikkelende wereld!Drs. Pieter Paul Verheggen, algemeen directeur onderzoeksbureauMotivaction en voorzitter MOA

Boek bekijken

Boekstra uit Nijverdal

zakelijk

Logo Boekstra

Bij Boekstra koopt u nieuwe boeken tegen de vastgestelde boekenprijs.
Verzendkosten 1,75 euro per zending binnen Nederland, vanaf 19,90 euro GEEN verzendkosten binnen Nederland.
Verzendkosten Belgiƫ 3,95 euro per zending.
Bij bestellingen van 10 euro of minder zijn de verzendkosten hoger; zie vermelding bij het boek.
Speciale verzoeken? Meestal geen punt, vermeld ze in het veld opmerking.
De actuele levertijd kunt u vinden op onze website.

De verkoper zal binnen 1 werkdag contact met u opnemen om de koop verder af te handelen.